Paket, Malmö och massa kärlek

Vilken toppenfödelsedag jag fick igår! Dagen började med att vi låg och drog oss i sängen och bara myste i varandras famnar innan det var dags för hotellfrukost och sedan paketöppning. I paketet från min sambo låg det en Michael Kors-plånbok som passar perfekt in i min Michael Kors-samling jag har! Jag fick dessutom en superfin klocka från samma märke från honom i julas som jag ska visa er någon annan dag. Lyckligt lottad! Jag fick även ett armband som tyvärr var tvunget att bytas så även den dyker upp någon annan dag. Fick även pengar och det är ju aldrig fel. Sedan bar bilen iväg nedåt till Malmö för en shoppingdag. Köpte en superhärlig grå jacka, en rosa halsduk, tre par jeans och lite annat smått och gott.
 
Gårdagen var så mycket mer än bara en födelsedag för mig, det var nämligen även våran första årsförlovningsdag. 25 januari 2014 friade nämligen min sambo så det blev som två flugor i en smäll där. Så därför avslutade vi även kvällen på Olearys följt av filmmys på hotellet. Helt underbart!
 
 
 
 
 

Sv: Tack så mycket! :D Kramis!

Haha, ja, den är som mer hängande. Delen där man har fötterna sitter som fast i något som mer liknar snören. Ska försöka fota den. :)
Låter helskumt, jag vet :P

? Sara

Gott! :D

Låter som en kanon födelsedag! :)

Tror inte hon skäms, då hade hon inte fortsatt hitta på sina förhållande. Jag skrev brev till hennes mamma och bad dem hjälpa henne. Fick dock aldrig något svar.

? Celine

Så snygg plånbok alltså!

? Sara

Hoppas att du har haft en bra måndag! :)

? linah

va snygg plåmbok!:D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR