Koppar- och guldfärgat

 
Jag har fått dille på inredning. Är det inte typiskt att man får dille på det när man är 30 mil hemifrån och långtidsboende på hotell och man inte kan köpa och göra något? Har så många idéer som jag vill göra. Eller kan och kan, kan kan man ju men vart ska jag ställa allt? I duschen? Hmm.. Jag tycker det är så himla fint med det guldiga och det koppar-färgade som börjar bli inne nu. Det roliga är att vi började inreda hemma i vitt och guldfärgat för ganska länge sedan, innan det började bli populärt. Nu är det något som så många strävar efter. Lustigt. En av sakerna jag vill köpa nytt är kökslampan. Har fastnat för dessa tre lampor på bilden här uppe. Tycker de är så otroligt fina och lite annorlunda. Och såklart kopparfärgade.

Man är alltid sugen på göra sånt man inte kan!

De senaste veckorna har jag längtat så enormt efter ett glas vin. Och det lär dröja innan jag kan dricka det, skall ju amma liten med

? Maria

så fint med koppar :)

? N

Jättefint!

? Elin

Otroligt fina lampor! :)

De är jättefina :D
Sv: Ja det gör det verkligen ^^

Men det var väl länge sen den blev dålig? Att det inte blivit bättre än? :-/

Riktigt snygga ! :)

Gillar den längst till vänster mest ! :)

? Sara

Super fint!! :D

? Sarah

Kul när man börjar me nåt innan de blir poppis :)
Ja gillar silver mer än guld :)

Koppar är sjukt fint!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR