Träningsabstinens

Åh vilken träningsabstinens jag har. Jag var så himla igång med träningen innan semestern men sen sket det ju sig totalt. Sedan jag töjde ut ledbandet i foten där ganska tidigt på semestern så har jag inte fått träna. Får inte anstränga foten. Jag har sådan galen träningsabstinens nu och det som tar så hårt är att allting jag lyckades träna upp, alla resultat är nu totalt försvunna. Det är ingen kul känsla. Nu förstår jag min sambos frustration han kände i höstas när han var borta från hockeyn i nästan tre månader, då är det ju ändå hans arbete också. Jag tycker det är svinjobbigt och jag har bara haft det ett par veckor. Svullnaden är liiite lite mindre men svullnaden är för att citera min sambo: "Det ser ut som att det ligger en korv där under" Haha! Det är inte ens i närheten av att vara bra än och det gör fortfarande så otroligt ont. Åh jag vill bara ge mig ut på löparbanan och springa, jag vill gå in i gymmet och köra värsta passet, känna svetten rinna och känna musklerna bränna.
 
Jag vet att min blogg är lite kaos just nu och att alla funktioner inte riktigt fungerar som dom ska, men den här designen är bara tillfällig under tiden jag håller på och bygga upp den nya designen. Tålamod.
 
 
 
 

så härligt med träning! alltid lika härligt *.*

Sv: Ja verkligen. Usch så respektlöst! :| Kramis!

sv: ja men precis:D
hoppas att allt är bra med dig!

? Amanda

Sv: Jaha okej :)

Svar: Ja de gör mest ont där :/

? Hanna

De är så härligt med träning !:D

? Sandra

ha en jättebra dag fina du!

Åh hooppas du snart är på banan igen!!

sv: åh så sant så :D
kram❤

? Hanna

Ja precis! Får hoppas du blir bättre snart! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR