Hej kompis!

Måste ju bara visa er. Vi fick besök idag. När jag av en slump kollade ut genom köksfönstret så satt det en liten bebisekorre på våran grannes fönsterbräde. Och då ska ni veta, vi bor på tredje våningen! Det var ingen rädd ekorre det inte. Vi döpte den till Sid.
 
 
 
 
 

Precis!
Tror att jag kommer läsa på mer framöver.
Alltid intressant att lära sig om skötseln så växterna också överlever. Samt att när man har katt är det extra viktigt att se över om växten är giftig.

Vad roligt :)

Man kan inte lita på någon nuförtiden tydligen.. Så tråkigt sånt! :/¨

Söt korre! =)
Hoppas ni får en trevlig valborgs!
Kram!<3

? Annika

Så fina bilder :)

Nej men gu va söt! :))

SVAR:
Åh tack :)
Mina brukar också gå av ofta men har lyckats nu att få alla på vänster långa och nästan alla på höger förutom 1, hur jag lyckats vet jag inte. Hör till ovanligheterna! :)

? Emma

Hej! :)
Fin blogg!

Kolla gärna in mina videoklipp!':D

SVAR:
Japp, men som tur försvinner den snabbt :)
Ja får hoppas det

Man lär sig något nytt hela tiden :)

Så söt ekorre ^^,

? Frida

Sötknopp!

Nej så söt :)

Cute!! Jätte bra foton oxå! :)

? Linn

Åh så söt ekorre!

? Anita

Haha, så söt :-D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR