Tillbaka i Kristianstad

Kanske ska börja med att säga att kommentarsfunktionen nu är fixad, ha ha. Förstår inte hur jag lyckades. Nu är jag hursom tillbaka nere i Kristianstad. Jobbat mitt sista pass och jag åkte direkt efter jobbet igår, klev av 07:30 och min buss gick 08. Var framme vid 12 och slocknade på hotellet direkt och sov i - 17 timmar(!). Det tar uppenbarligen ganska hårt på kroppen att jobba natt. Det känns lite konstigt att inte ha något jobb längre men det är samtidigt såhär det är att vara tillsammans med en idrottsman. Livet kretsar mycket kring hans liv. Jag hade kunnat fortsätta pendla 60 mil för att jobba men det funkade inte för någon av oss då det varit en väldigt tung säsong och vi är i stort behov av varandra just nu. Dessutom är det ju ändå inte så lång tid kvar på säsongen och då hade vi ändå dragit på en gång. Kommer sakna mina fantasiska kollegor och alla superhärliga kunder som fått en att skratta så otroligt mycket vissa gånger. Men tiderna förändras och nu ska vi vara här nere ett tag så får vi se vad som händer sen.
 
 
 

Ja ibland lyckas man med saker, men skönt du fixat till det nu!

Ja jag trodde jag kände Sandra, men tyvärr var hela hennes liv uppbyggt på lögner, så vi umgås inte alls längre. Och ärligt är det skönt. Känner inte för umgås med något som måste vara ihop med någon för duga, och sedan hitta på hela förhållandet på köpet, flera gånger nej tack!

Det gick via mobilen, men inte via något annat. Jätteskumt, haha! :)

Det här med lagligheten på mitt jobb existerar nog inte. Ibland måste vi jobba 3 pass efter varandra - natt, förmiddag och eftermiddag - enbart för att folk inte kan/vill ställa upp när det behövs. Man blir gode tärd.

Du är så vansinnigt vacker, förresten! :)

kram!

Nej man kan uppenbarligen inte må bra när man gör så. Speciellt inte när man gör det flera gånger. J var första, då när vi precis börja umgås så då skaka jag av mig det, men det blev så med tre till och då föll liksom droppen.... Hon får väl hålla till på hockey nu, hon har väl bränt sina broar inom fotbollen för folk vet väl vem hon är där nu och i handbollen i stan kan hon väl inte heller visat sig efter ljugit där med om att hon hade ihop det med en målvakt där. Fast han var gift.....

Hon är inte värd ett hej egentligen, men det hade varit lite kul och se om hon kom ihåg dig :)

Haha, jag vet, men den lilla lagen existerar inte alltid tyvärr. När jag har flera nattpass efter varandra har jag ledigt i 14,5 h mellan passen, men när jag jobbar förmiddag och sen natt är det hälften av tiden. Likadant när vi jobbar eftermiddag och förmiddagen dagen efter - då är det bara 9,5 h. Och vissa kollegor som inte förstår hur man kan vara så trött efter 2,3 dagar. Så irriterad och så less. :/

Personlig assistent hos Frösunda :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR