Hej igen!

Hej på er! (Om det fortfarande är någon som läser vill säga, haha)
Har inte uppdaterat på länge nu och oj vad saker har förändrats sedan sist jag skrev här i höstas. För det förstaär jag inte brunhårig längre utan blond. Woha! Varit sugen på att bli ljushårigare länge men inte riktigt vågat färga bort min naturliga hårfärg men jag är såå nöjd med håret nu, även om det ska bli ännu ljusare. För det andra så bor vi inte i Oskarshamn längre utan i Kristianstad i Skåne. Känns faktiskt jättebra! Vi bor på hotell och får käka ute på restaurang varje dag utan att det kostar oss någonting. Vem kan klaga då? Dock pendlar jag fortfarande till Oskarshamn då jag fortfarande jobbar där. 60 mil varje vecka (30 mil enkel väg), idiotiskt kan tyckas och inget jag borde göra egentligen då det sliter oerhört mycket på en men svårt att tacka nej till pengar tycker jag! Vi får se hur det blir framöver.
 
 
? Anonym

Ja, äntligen uppdaterar du! :D ♡

? Anonym

Glömde skriva vem jag är :P Jennifer.jennifermarklund.wordpress.com

? Celine

Älskar ditt hår på första bilden!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR