Det var den säsongen det

Så är den här säsongen slut. KIK åkte ut med 2-0 i matcher mot Tingsryd så idag slutade den resan. Såklart tråkigt men jag gråter inte blod, det har varit en så mentalt jobbig säsong för oss båda så nu ska det bli skönt att få komma ifrån hockeyn lite innan det är dags att ta tag i nästa säsong och vart vi ska ta vägen då. Det är en liten tjusning med det här livet, man väljer ett lag och när säsongen är slut lever man i ovisshet om vart man kommer bo om 5-6 månader. Men det är otroligt jobbigt med. Min sambo har redan packat ihop alla saker vi hade med oss hit för imorgon får vi åka hem till Oskarshamn igen. Ska bli otroligt skönt att få sova i sin egen säng, sitta i våran soffa, se på våran tv, ha ett kylskåp och äta våran mat igen. Men däremot kommer jag sakna alla här. Otroligt skönt gäng som jag verkligen är glad över att få ha träffat.
 
 

Alltid tråkigt när säsongen tar slut. Men förstår det skall bli skönt och få sova i er egen säng igen




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR