Tårtbeställningar

 
Tårtan jag bakade på min sambos födelsedag.
 
Tisdag och jag är fortfarande sjuk. Känns inte alls bra, missar så mycket jobb. Jag har lyckats med att hosta sönder ryggen idag, inte jätteskönt kan jag säga. Tröstar mig med att kika på lite tårtor. Har nämligen fått tre tårtbeställningar här i Oskarshamn i slutet på månaden. Två teletubbies-tårtor och pärontårta samt glutenfria bakelser. Jag har aldrig bakat glutenfritt förut så det blir en utmaning, men det ska bli otroligt kul! Så himla kul att folk uppskattar det jag bakar så jag får äran att baka deras tårtor.

Super fin!

Men jisses amalia vad duktig du är!

Det där kommer du lyckas med lätt som en plätt gumman!!

Vilken fin!

sv: Jaha okej! Gud vad kul :) Jag är ju också nämligen intresserad av hockey! så de kanske är en hockeykille man ska satsa på hehe :) Ska iväg o se match ikväll faktiskt. Spännande!
Hur mår du annars idag? Har du några planer inför dagen? :)

Sv: Ja visst är den snygg!
Vilken fin tårta 😊

sv: Ja precis, bra tips! Jag är ju en "beroendemänniska" tycker inte om att vara själv alltför länge så en kille i en lägre hockeyliga skulle nog vara nåt för mig hehe :D Men din kille spelar i Oskarshamn? Det är ju snäppet mindre än elitserien. Men han kanske är mycket ute och åker ändå?
Jajjemen! Ska bli kul o kolla på hockey ikväll. Det är Timrå som möter Mora! :)
Hur ser din kväll ut idag? :)

haha okej :) Ja thriller är bästa genren tycker jag.

Skoj att du fått tårtbeställningar! Jag har aldrig heller bakat glutenfritt men har en kollega som inte tål gluten så nu när jag ska bjuda på födelsedagsfika tänkte jag gå in på ICA och köpa en budapestbakelse åt henne, vet att hon kan äta det. Så himla svårt med gluten och jag orkar inte köpa hem glutenfria produkter för då skulle det bara bli att använda till denna gång och sen inte mer, så därför får hon en köpebakelse medan de andra får nutellabullar :)

? Selina

Åh vad duktig du är, superfin tårta!

Muuums! :D

? Elin

Jättefin tårta! Kul att du får baka till andra. :)
Sv; Yes, jättenöjd :D

Grymt fin :) Kika gärna in på min blogg om du vill vara med i veckans blogg, som jag har :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR