Tårtbakning

 
Kör såhär idag. Två tårtor ska bakas och dekorationer ska göras till imorgon.Två teletubbies-tårtor. Aldrig gjort det förut så det ska bli otroligt roligt!

Vad kul med tårtbakning! När man bakar så skapar man ju mycket och fantasin kan flöda :)

sv: Åh vad tråkigt att dom tappade ledningen men sånt som händer tyvärr. Det var ju som med Timrå förra veckan då dom spelade mot Karlskoga. Vi ledde med 3 - 0 innan matchen var slut blev det 3 - 2 till oss men det var på håret. Blir så jävla förbannad när det ska bli SÅ spännande..
Timrå spelar ju borta mot Malmö idag och vi leder efter första perioden så vi får hoppas att det håller i sig så också :)

Vad ska du annars hitta på ikväll? :)

Hoppas bakningen gick bra och att vi får se resultatet :)

Såå kul att baka! :D

Sååå himla kul! Bakat med sugarpaste en gång tidigare och det var verkligen både tidskrävande och extremt roligt :)

Skulle förresten vara superkul om du vill vara med i min tävling om att vinna 300:- att shoppa för hos Softskin.se! De har ekologiskt smink, hårprodukter, hudvårdsprodukter och allt möjligt härligt att välja bland. Förlåt om du inte gillar att jag länkar, vill bara tipsa! <3 Kramar. http://jennisbeauty.blogg.se/2014/september/tavling-presentkort-softskinse.html

Gu så kul å baka tårtor:D

sv: Ja det är så jäkla tråkigt.. Igår så ledde ju Timrå med 1 - 0 och man trodde att fan det här går nog vägen. Tro inte på fan att när det var 50 sekunder kvar av sista perioden så kvitterar Malmö och det blir förlängning med straffar så vi bara fick 1 poäng :( Men bara att komma igen på tisdag tror jag att det är? Mot Vita Hästen. Dom verkar ju vara riktigt vassa :o Även fast dom gick upp så sent som i våras från division 1.. Hoppas det går bra för Oskarshamn ikväll mot dom.
Mysigt att ta det lugnt hemma och vad "bra" på ett sätt att din sambo inte är frisk så du får vara hemma med honom och pyssla om han :)
Själv så ska jag också ta det lugnt hemma faktiskt. Imorgon däremot blir det kompishäng!
Vad hittar du på imorgon? :)

? OLIVIA

men åh lycka till, visa gärna resultatet sen :D

sv: hihi ja absolut,älskar att läsa horoskop verkligen!
Läste ett vecko-horoskop och berättade att jag skulle få ändra mina planer pga jag var sjuk och det var lite läskigt för fick reda att jag hade körtelfeber den veckan så fick verkligen ändra alla planer.. hah :D
kram♥

haha det har jag aldrig varit med om, jag blir alltid mätt på restauranger, orkar aldrig äta upp hela portionen :P

Lycka till med tårtorna! Kommer du visa resultatet sen? :) Skulle vara kul att se.

? Jonna

Lycka till me bakningen :)

Bakade också precis!:)

Kul :D

? Lollee

Blir säkert jättefina!

Hoppas att du har haft en bra dag! :)

? Sara

Så roligt med två tårtor. Du måste visa resultatet sen :) !!

Åååh! Vad spännande! Hur blev dom? :D

Sv: Har du?! :D Va kul! Burkarna är så otroligt fina! Såg att det fanns liknande muggar. Dom lär man ju typ med köpa. ^^ Kramis!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR