Rå-om-sig-själv-kväll

Hur skönt är det inte med helg? Jag har spenderat dagen i lugn och ro då det vankats bortamatch. Sista träningsmatchen innan allvaret drar igång nästa vecka. Rögle borta stod på schemat idag och efter sex raka vinster blev det idag förlust. Men jag tror många är lättade över den förlusten, faktiskt. Jag har passat på att rå om mig själv med ansiktsmask, hårinpackning och hela faderullan. Har inte gått på många knop om jag säger så. Ganska skönt att bara koppla av efter arbetsveckan. Mina ögon börjar kännas som bowlingklot så jag tänkte ge det ett försök att somna lite nu, då kommer han ju hem snabbare. Sov gott allihopa!
 
 

Så skönt att rå om dig själv med ansiktsmask och hela köret :)

sv: Ja allihopa skulle passa fint!
Jajjemen. Jag hejar på Timrå jag haha, vilka hejar du på? :)

Men skönt att det känns bra med din nuvarande pojkvän. Det är ju det som är huvudsaken!

Hur är det annars idag? Planer inför dagen? :)
Kramis

Ja, mina 5timmars-pass är guld vissa dagar!:)

Skönt att bara ta hand om sig själv ibland. Gjorde också det för någon vecka sen :)
Sv: Ja precis, skönt med stilrent också :D Önskar dig en underbar lördag!

Själv ska jag jobba hela helgen så får längta till måndag då jag är ledig istället ;)

? Em

SV: Tack så hemskt mycket finaste du! Kram

sv: Ok där ser man vad kul! :) Brukar du åka på bortamatcher också eller? :) Så du är ursprungligen från Örebro alltså. Ja då är det ju en bit ner till Oskarshamn. Men vad gör man inte för kärleken? :) Så fint <3

Hur mår du annars idag? :) Planer inför ikväll?

fint hår du har!

? Emelie

Låter härligt :D

Underbart med tahandomsigsjälv dagar! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR