Loveletter

Så himla trött efter en lång arbetsdag, kan ni då förstå känslan när man kliver innanför lägenhetsdörren och går in i köket och får se ett kärleksbrev på köksbordet skrivet av ens pojkvän som redan åkt iväg på bortamatch som du inte träffat sedan tidigt imorse? He makes me so happy! Nu ska jag försöka vila en liten stund innan det är dags att göra sig i ordning, ikväll ska jag nämligen åka iväg till Kalmar där Oskarshamn möter Malmö. Ska bli skönt att få se lite livehockey igen!
 

Ja, det är väldigt gott! Speciellt när man inte ätit det på typ ett år, då blir det extra gott!
Åh gud så gulligt! Haha min killes kärleksbrev till mig senast var på alla hjärtans dag, handgjord och kortet eget gjord. Skit gulligt och jätte mysigt att få sådana brev :D

VINN ÖRHÄNGE FRÅN MARIA BLACK - VÄRDE CA 500KR!
http://martinaolsson.myshowroom.se/44014/tavling-vinn-orhange-fran-maria-black/

Härlig blogg! :)

? Linda

haha jo jag hade också jobbat hellre :P
men inte så roligt med rinnade näsa och huvudvärk och feber ;)

Jag håller med om att det är så vackert med vatten i städer! :) Jag själv är uppvuxen på en ö i Haparanda kommun så jag är van med massa vatten runt omkring mig. Sen bodde jag i Kalix under gymnasiet och det är just vid kusten så det är massa vatten där också. Sen under universitetstiden bodde jag i Umeå, eller lite utanför, och där var man också omgiven av vatten. Så det känns lite konstigt att bo i Borås nu för här finns inget hav eller så i närheten utan då är det mindre sjöar. :P

? Anna

Vad gulligt! Det är de där småsakerna i vardagen som gör så himla mycket.

Svar: Ja, så är det kanske :) Hoppas det går bra på matchen nu ikväll!

? Petra

hoppas du har haft en bra dag kram

? Emelie

Så gulligt! :')

sv: Ok! Har alltid tyckt de verkar skoj o jobba på en mack :D

Åh vad gulligt av din pojkvän o skriva ett kärleksbrev. Real love <3
Hur ser din dag annars ut imorgon? Jobba och stå i eller är du ledig? :)
kram




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR