Klockor

 
Jag har fått helt dille på klockor, av någon anledning. Jag köpte ju en Calvin Klein-klocka till O i årspresent, och sedan dess har jag varit såå sugen på en ny jag med. De tre klockorna på bilden är de jag fastnat mest för. De två första är från Michael Kors och den till höger är från Marc Jacobs. Jag f u l l k o m l i g t älskar alla tre, så då är frågan - hur ska jag kunna välja?! Egentligen har jag en silvrig klocka redan så det lutar mest åt den vänstra eller den högra, men och andra sidan är det diamanter i min silvriga också. Vilken av dessa tre klockor hade ni valt och hur hade ni resonerat?

Ja, det håller jag med om. Jag fyller år nästa fredag, blir då 18 år och det händer ju inte varje år ;) så det bästa med att fylla år, är att min kille kommer hem dagen efter och får delta istället för att fira den ensam utan han. Och det, kan jag säga dig, är det bästa av allt att få fylla år. Det är romantiskt! :D

Ja det är ett smarrigt recept och gott med mindre cheesecakes än i en stor form, iaf sett utifrån om man vill vara nyttigare så är det ju bättre att göra i muffinsform ;)

Jag gillade den till vänster och i mitten mest, favoriten är nog mitten-klockan faktiskt :)

Ja silverklockor är alltid snygga men som du säger så är det kanske onödigt om du redan har en, då kan det va kul med någon annan :) Precis, läder blir ofta fult efter ett tag :/ Var inte heller så förtjust i det bandet om jag ska säga min åsikt. Då röstar jag på den till vänster istället ;)

Vad gör du/ni ikväll? :)

Så snygga!

Det är nog för percy har haft både ett och två finger med i Malmö och den mannen är mer eller mindre knäpp... :P

ah okej :) Själv är jag ju förkyld så jag sitter hemma och snorar, dricker te och hostar, haha :P Ska läsa lite bloggar, titta fb och kanske göra något tidsinställt inlägg sen sova :) Har somnat före 21 varje dag denna vecka, helt slut av förkylningen ;o Men ikväll ska jag försöka vara vaken till kl 22 iaf, haha! ;)

Gud vad svårt att välja EN klocka. Alla är ju asfina! :)

sv: ja visst är det. jag försöker att gå på alla hemmamatscher här hemma. men förra året så var jag inte på en ENDA. måäste det bli ändring på till denna säsongen.
man lär ju sig av sina misstag. men du måste ju ändå ha växt som människa att ha flyttat hemifrån såpass tidigt. att ta ansvar och vara självständig. jag är ju ganska mammig och pappig av mig haha, och jag är 20år! illa. men jag märker ju med kompisar som bor själv att det skulle ju fan vara nice och bo själv också. men skönt att bo hemma ändå haha :)

hur är det annars med dig idag? vad har du hittat på? :)
kramar

Hehe det är nästan omöjligt att välja, men om måste välja skulle jag valt den till höger :) Jättefina allihopa!

inte bara hota, han borra sönder däcken på glassbilen....det säger en del :)

Nej fy det är verkligen inte kul! Hoppas också att jag blir frisk snart så jag orkar göra saker och orkar jobba "ordentligt" på jobbet. Den här veckan har allt gått så trögt, haha. :P

? Linda

jag jobbar på ett äldreboende för dementa :)

? Em

Ååå vad fina! Gud vilket svårt val!

Tack ska du ha :D

Ja, det är verkligen en jobbig känsla :(
Han ska åka iväg till ett ställe, typ militäriskt ställe och vara fysiskt aktiverad. Svårt att berätta, men du kan ju tänka dig när jag sa militärisk och fysiskt aktiverande ^^,

? Sara

Så snygga klockor :)

Snyggga! :)

Jag hade valt den till höger ♡ ...

Snygga! :D

riktigt snygga

? MALIN

Riktigt läckra klockor! Jag har den till höger, fast i metall-rem och helt i silver :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR