Höstjacka

Godmorgon! Har sovit så otroligt dåligt inatt på grund av den där försvunna två-åringen i Dalarna. Har vaknat hela tiden och varit tvungen och att kolla om han var hittad. Får så ont i magen av sånt där. Så himla skönt att han nu är hittad! Idag har jag hunnit varit uppe på stan en sväng för köp av höstjacka. Jag har länge varit på jakt efter en men aldrig hittat någon som jag fastnat för. När sambon sedan drog till med att han ville köpa ett nytt tvspel för 5000 spänn så körde jag med en mutning om att om han köper en jacka till mig så får han köpa spelet, haha! Så nu är jackan min och ett tvspel beställs idag. Man utnyttjar ju sina tillfällen så att säga, man får inte vara dum.
 
 

åh vad fin den jackan va :)

sv: tack så mycket fina du!

Så himla snygg jacka! :D

Haha du var ju inte dum för fem öre du! :D det ska jag komma ihåg tills nästa gång! ;)

? ebba

haha men får ju vara lite smart sådär , haha fin var jackan iallafall :)

dom jackorna är såå snygga!

Ja usch det var så hemskt det där med den försvunna 2åringen. Men skönt att han är hittad nu iallafall :)
Jättefin jacka också! Vart kommer den ifrån?

sv: Jaha okej! Det är ju 10år sen! Nångång ska va den första att ta hem seriepremiären. Kanske nästa år då :)
Ja vi får hoppas de går bättre nästa gång. Timrå spelar ju nu på tisdag nästa gång, och din kille spelar imorgon redan! Herrejösses!

Vad skönt att du mår bättre i förkylningen iallafall :) Så man orkar göra nånting. Vad ska ni annars hitta på ikväll? Mys framför tvn kanske. Undrar om det är nåt kul att se. Mest massa program om valet nu tycker jag..

Snyggaste jackan!! ;)

Fin blogg! kika gärna in på min blogg och säg till om du vill göra bloglovin byte!

? Emelie

snygg!

? Mia

Haha jag är inte heller insatt i politik men tyckte det var rätt kul igår och titta på valdebatten, de var som barnrumpor och tjaffsade om olika saker :P

Fin jacka! Jag köpte en ny skinnjacka idag :D Eller man kan säga att det är min mormor som ger den i födelsedagspresent, för jag kommer få en summa pengar imorrn som är från henne, och det var lika mycket som skinnjackan kostade :)

Snygg :)

Såå fin den var! :)

? Elin

Jättesnygg jacka! :D

? Sara

Otroligt snygg jacka :)

SNygg jacka! :D

Gäller och var smart :)

? Clara

Jättesnygg jacka!

Sjukt snygg jacka! :)

? Selina

Snygg!

? Katta

Så fin jacka!

Vilken finis ;D

? Sofia

Vad snygg :D

den är super snygg :D

Så himla hemskt det var! Min lilla kille är ju 2 år han med. Och när jag ser han springa runt, bara hugger det i hjärtat när jag tänker mig honom som försvunnen själv ute en hel natt. Det blir så nära så påtagligt på något sätt. Ursch! Ryser i hela kroppen! Så underbart att han är hittad i gen!

Men så himla fin jacka!!

? Selina

Så fin!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR