Fullt upp

Vilken vecka jag har framför mig den här veckan. Jobbar tre dagpass och tre nattpass på jobbet den här veckan, lägg därtill att det är två hockeymatcher. Kommer vara helt slut när jag går av mitt pass på måndagmorgon!  Jag har dessutom massor att göra på Div1hockey. Igår var det hemmamatch och den vann Oskarshamn med 5-1 mot Karlskrona, skönt med en vinst i hemmapremiären! 


Fin bild :p

Kul att Oskarshamn vann mot Karlskrona. Timrå möter dom borta ikväll så nu är väl Karlskrona revanschsugna.. Hoppas på vinst för Timrå ändå :)

sv: Ja precis! Det är ju kul för oss som älskar att se på hockey hehe. Idag spelar Timrå faktiskt så det ska bli intressant. Och på torsdag är det hemmamatch så då sa jag gå på den :)
Hur mår du annars idag? Vad hittar du på? =)

? Mia

Ja skinnjackor är så fint! Jag har nu två svarta och en brun, men bara en av dem (den jag fick i helgen) sitter bra, de andra två är för stora.

Usch vad jobbigt att du ännu är förkyld! Jag känner att mitt halsonda har börjat komma tillbaka igen, så tråkigt.. :(

Verkligen fullt upp :)

Åh så mycket du har att göra!

? Elin

Fullt upp alltså! Kul att de vann :)
Sv; Jaha, det hade jag ingen aning om. Tack! :D

Så kul!! :)

sv: Hahah, ja, det kan bli lite varmt! Brukar sällan har på mig dem under hela passet, utan har dem hängandes runt halsen emellanåt :) Men du har rätt, skulle nog inte vilja ha dem och köra kondition i exempelvis D:

? Anna

Låter som en hel del, ja. Skönt med vinst dock!
Svar: Ja, det är ju oftast så man upptäcker nya och bra filmer. När man inte bara går efter omslag och skådisar :)

Kämpa på bara :D

Kämpa på bara :D

Oj, lät som en tuff vecka! Hoppas det går bra iaf

? OLIVIA

låter som du har fullt upp, hoppas allt rullade på bra :D
kram♥




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR