Detox

 
 
Jag är ganska sugen på att testa en detoxkur. Jag har, dumt nog, aldrig gjort det. Man renar kroppen från gifter och får ut slaggprodukter. MEN, det finns ju massvis av olika märken. Både flytbara som man dricker och i pillerform. Finns det kanske någon läsare som gjort en detox någongång? Vilket märke rekommenderar ni? De två jag fastnat för hittills är de två på bilden. Jag har dock läst både positivit och negativt om de båda men jag tror att Pure Cleanse är den populäraste.
 
Nackdelen med den är att den varar i hela 30 dagar, medans den från Yves Rocher är i 10 dagar. Det känns som en väldigt lång tid! Vad tror ni?
 

Skulle testa på ett detox te jag fick sponsrat men fick inte ner det då det inte alls smakade gott :/

? OLIVIA

Jag har aldrig testat, men hoppas du hittar något som passar dig! :)

sv: åh ja absolut, så coolt :D
kram

30dagar låter som en lång kur. 10dagar känns mer lagom

sv: hihi tack så mycket :) så mysigt att vara där!

? Anna

Svårt val. Men kan nog vara skönt med!
Svar: Ja, det är väl så. Gäller bara att hitta tiden och lusten att lägga på det med :)

Ha en fin kväll!

vet inte om jag tror på sånt där.. :/

Jag har heller aldrig testat det där faktiskt men man kanske skulle göra det nångång och se om det funkar :)

sv: Varsågod :) Ja visst är bakning kul och rogivande på nåt vis. Bakar du ofta? :)

Nej eller hur så är det verkligen. Jag blir så besviken när jag går på hemmamatcherna och ser att det är så lite folk. 2200 är inte mycket alls liksom. Man skäms av att stå där och se det. Jag lider med spelarna att fansen inte kan masa sig iväg dit. Bara för att dom är vana att Timrå är i elitserien eller shl som det heter nu då och inte kommer dit och stöttar. Tycker det är förjävligt och då får ju nog inte spelarna nåt självförtroende heller. Och då står jag där och tänker att dom kanske bara lägger ner och skiter i allting. Nej usch så får vi inte tänka men det är ju bara en tanke. Jag ska gå i kväll med pappa. Då är det Timrå mot Vita Hästen. Vi får se hur det går men vi hoppas på vinst givetvis för Timrå :) Hur mår du idag och vad ska du hitta på? :)

? Lollee

Har ingen aning vad det är för något!

? Jonna

Har inte heller någon aning om vad det där är? :o

Har verklgien ingen aning så inte ens lönt att fråga mig XD

Skulle också vilja testa det någon gång!

Pure Cleanse är den bästa jag provat iaf :) Vissa anser att den kan vara för kraftfull så välj din detoxperiod med omsorg. X

? Petra

hoppas du få en fin fredag

vad fin blogg!!:)

Hej! Jag är med i en tävling som Mecenat och Tele2 håller, och priset är att vinna en iphone 6. Jag är i behov av en ny iphone.
Det skulle göra min dag om du ville lägga en röst på mig. Mitt bidrag är "en fin båttur"
http://a.pgtb.me/N3S3vR?app_data=entry_id%3D69501300 den hålls på facebook och det syns inget på din facebook när du röstar. Tack på förhand och tusen tack om du röstar på mig. Det skulle betyda SÅ mycket om du ville rösta, även om du tycker bilden är kass! Kram :)

Sv: Tack! Ja, gillar bilden med. Helst när farbror bus ofta berättar om "moffa och päpple" haha! Det satt verkligen sina spår, han tyckte det var så kul. ^^D Så det va kul att man fick en bra bild att föreviga det lilla äventyret för honom. ^^D Kramis!

Spännande med detox! :) Känns som något alla borde testa.


Kram!

Hoppas att du har en bra dag!:)

Har aldrig testat men hört att det ska vara bra :)

sv: Ja visst ser dem mysiga och sköna ut! Har aldrig testat uggs innan men vill gärna köpa mig ett par :) Man kanske kan få ett par lite billigare kan man hoppas hehe :D

Ja men visst! Jag och pappa var där och såg matchen och gud så kul vi hade att vi vann! Men synd att det inte gick nåt bra för ert lag. Jag hejar ju givetvis på Timrå och ville att dem skulle vinna. Hoppas på bättre lycka nästa gång för Oskarshamn när dem möter nåt annat lag :) Det hettade till där på isen igår med 44an i ert lag. Blev fan orolig där ett tag att det skulle gå riktigt illa haha :(

Jag har också varit sugen att testa nån detox men svårt å veta vilken:)

Jag skulle också vilja prova en detox, men har samma problem som du och har aldrig liksom kommit till skott! Inte hittat något som fallit mig i smaken heller - skulle aaaldrig orka stå ut i 30 dagar haha ;)

sv: Jag märkte att dem bytte ut målvakten till andra perioden och höll utkik och såg din pojk! Tycker han gjorde ett kanonjobb också. Släppte bara in ett ynka mål och som du säger så var han ju inte förberedd på att bytas in heller så jätteduktig var han :) Är han förstamålvakt egentligen eller varierar det mellan han och den andra? :)
Nej jag märkte att 44an var stor också. Tyckte han såg jäkligt lång ut och ingen som man ska mucka med liksom haha. Men som tur var så gick det ju bra och ingen blev skadad :)

sv: Men gud så kul att din pojkvän fick visa framfötterna och att han är att lita på! Då kanske han får stå nästa match också kan man hoppas :) Tänker att det måste vara tråkigt för andremålvakten att stå och titta på match efter match. Det är som i vårt lag då är det ju en som heter Mika Norja som står och så finns det en kille som är ett år yngre än mig tror jag? Men han har bara fått stått en endaste gång den här säsongen tror jag :( Måste ju vara jättetrist när det blir så sällan.
Idag är det match igen så ikväll ska jag och pappa dit igen hehe. När spelar Oskarshamn nästa gång? Ska du gå på hemmamatchen? :)

Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? :)

Saknar dina uppdateringar:(




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR