Dagens visdom

sv: Okej vad bra. För då kan jag ju fråga dig om råd om jag skulle behöva hehe. Har ju som sagt försökt att ladda om hela designen, byta design en sekund och sen sätta tillbaka den gamla men ingenting händer. Alltså jag förstår ingenting. Aja, få väl ha ENDAST tre jävla inlägg på förstasidan då haha :(

Ja visst, känslan av att vara på hockey är så underbar. Gillar hela stämningen liksom :) Så varje hemma match ska jag försöka gå på absolut!

Okej, yesbox. Timrå möter Rögle idag, hoppas på vinst. Och hoppas det går vägen för Oskarshamn också. Är mycket möjligt eftersom att Mora vann mot Timrå senast. Så då kanske det är Moras tur att förlora nu då ;)

Hur mår du annars idag? Planer inför kvällen? =)

Så sant så! :)

Tack så mycket. Det är underbart och vi ser fram emot och träffa h*n som bor i magen :)

Ah okej, skumt att det bara ändras sådär utan att man gör något. Då får det se ut så för jag kan inget om design och orkar inte pilla. Men det gör att jag blir mer säker på skaffa en egen sida istället för blogga på en portal :)

? Elin

Haha! Bra text ;)
Sv; Ja visst, verkligen hemskt :(

Ja jag tänker på ett webbhotell istället för blogg.se och allt vad det nu heter.... =)

Absolut är det så och ingen sida fungerar alltid perfekt (tyvärr, haha)

that's true

sv: Ok vi får hoppas på det att det är nånting med blogg.se bara. Men som du säger, det behöver ju inte vara så. Men annars så får jag väl byta design då kanske. Fast jag vill inte det haha :( Aja, avvakta som sagt! :)

Ja vi får hoppas på vinst för både Timrå och Oskarshamn. Det är så tråkigt när det fattas spelare, men det är ju sånt man måste räkna med ibland. Men din pojkvän är han en viktig spelare i ert lag? Är han en målgörare så att säga? Eller håller han ihop laget och pushar dem så gott det går kanske :D Sen kan det ju vara så att man är bra i perioder också, att det varier litegrann liksom.

Vad skönt att du börjar må bättre. Och trevligt att få sällskap av en kompis medans ni ser på matchen och på Idol. En kompis hörde av sig och frågade om jag ville följa med ut och festa men kände att jag stannar hemma idag. Skulle vara kul såklart, men eftersom att jag har varit förkyld och är lite snorig osv så vill jag inte. Vill inte att det ska bli värre nu när det blivit bra liksom :)

Har du annars några planer inför i morgon? :)

sv; åh stackare, krya på dig! med mig är det bara bra :)

Så himla bra alltså <3

? Mia

haha ja jag håller med, det är ju det som är big brother :D

Vad har du och killen hittat på idag? :)

? Sara

SV: Ja men ellerhur :)

Sant ;D

så sant!

Sant!! :D

? Anna

fin blogg

? Sara

Världens bästa citat :)

Hoppa att du har haft en bra dag! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR