Arg!

Bytte till blogg.se för någon månad sedan och är redan såå trött på skiten. Krångel krångel krångel. Nu försvann min kommentarssida där man kunde kommentera helt plötsligt och jag fick nu snabbt bara lägga in en provisorisk för ATT MIN JÄVLA ÄR BORTA?! Och sen försvinner alla mina inlägg på förstasidan heeela tiden ner till 3 inlägg fast jag ändrat detta HUNDRA GÅNGER. Är det någon som vet vad felet är? Annars ger jag fan upp den här portalen IGEN.

hej! allt bra? :)

Åh så segt.. Jag bytte till forme.se när jag inte stod ut med blogg.se längre och jag är jättenöjd! Allt är så otroligt enkelt :)
Sv: tack så mycket!

? ebba

oj det lät väldigt irriterande, har märkt att andra klagat på olika saker med portalen men jag är riktigt nöjd med den faktiskt. Hoppas det löser sig, hör av dig till produktionen annars ? :)

Ja eller hur! Jättekonstigt!? Skulle kommentera hos dig förut och det gick bara inte!?

sv: Okej, ja precis just ja dom spelar i samma liga nu ju :D Då då kanske vi skymtar till varann nångång hehe! Ja jag får göra så att jag satsat på nån stockholmare som har en klubb dem spelar i liksom :D jobbar din kille med nånting på sidan av eller är han endast hockeyspelare? Gud vad han måste åka runt i landet på alla matcher. Måste ta mycket kraft ur en! Hur länge har ni varit tillsammans nu? =)

Vad har du annars gjort nu ikväll? :D

? hanna

därför jag tröttna på blogg.se jag med det gick aldrig som man vela så det fick bli nattstad och det har inte krånglat något sen ja bytte såååå skönt!!

Alltså jag blir så jävla irriterad jag med. På min blogg så syns BARA mina tre senaste inlägg. Om man vill läsa fler måste man gå till kategorierna. Alltså va!? Jag orkar inte! vad ska jag göra? Har du nån aning om hur man fixar så man kan se åtminstone 6 - 7 stycken inlägg?

sv: Ja eller hur, tycker det jag med. Dom får lön för att dom spelar nånting som dom tycker är kul. Men det är ju inte som ett vanligt jobb ändå. Det är ju mycket matcher, borde hemma och borta, dom tar mycket stryk, sliter ut sig osv. Så dom är absolut värda pengarna tycker jag :)

Okej! Timrå mötte ju Mora igår. Tyvärr förlorade vi ju men aja, bara ta nya tag! Snart möter väl Timrå Oskarshamn också :)

Vad kul att ni varit tillsammans ett tag. Och ni ska gifta er va? Så kul! :) När är det planerat?

Hur är läget annars idag? :D

Jag har i princip alltid varit på blogg.se och det har varit krångel hit och dit. Har det varit såhär länge för dig (eller flera gånger?) eller tror du att det kan vara något fel på själva blogg.se? Vet faktiskt inte riktigt vad felet är, men det borde vara någonstans i din kodmall på inläggssidan. Men har du en gratis design eller har du gjort den helt själv? Vet att blogg.se inte kan ha gratisdesigner som är gjorda för blogg.no (vissa har ju dessa designer så jag säger det ifall att liksom), för då blir det knas med kommentarerna... Men sök på google? Fast det kanske är svårt att veta vad exakt man ska söka på... :/

Kan också tillägga att vissa har haft problem med att kommentera min blogg de senaste tre gångerna och vissa skickar väääldigt många kommentarer för att det inte kommer upp att den skickats... kan det vara något sånt för dig också? för i så fall är det blogg.se som cepar igen...

Så är det för mig med, bara tre inlägg som syns, utan jag gjort något så, problemet ligger nog hos blogg.se




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR