Fredag

 
 
 
 

ser trevligt ut! åt med tacos idag :D

oh tacos. Det hade jag tänkt idag, men vi sov längre och sen lunch :) Får bli en annan dag :)

jodå, tror jag har någon vidoe på när ifk springer in som jag kan lägga upp på bloggen

? Mia

Åh jag dör vad gott allt ser ut! Särskilt godiset, hihi! ;)

Jag brukar köra lite armar på gymmet men inte så mycket :) Men imorrn tänkte jag strunta i cardio/löpning och bara köra mage, armar och så :)

Låter som en bra helg! Jag har oxå städat idag, skönt att det är gjort inför helgen. Resten av helgen ska jag bara ta det lugnt, inget särskilt planerat :)

Så mycket gott! :D smakat den andra nya maraboun med kex i? den är också galet god!

? linah

ååå va gott!!

Mums, ser såå gott ut :) kram

? Vicky

Åh tacos vad gott, det åt vi också idag med några vänner :)

gott!

ÅHH älskar matbilder, vi hade samma middag ser jag ;) kram

? MALIN

vad gott med tacos (om jag nu uppfattar bilderna rätt)!

? Liana

åhhhh vad gooottt!!

? Celine

Åh den chokladen ser så god ut!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR