Så typiskt

Jag ställde klockan så den skulle ringa 08:00 imorse för att gå upp och köra ett crossfit-pass. Optimisten i mig hade talat. När klockan väl ringde 08 imorse så talade istället pessimisten i mig och jag somnade om snabbare än jag hann tänka. Vaknade någon timme senare, japp - dyngförkyld. Första dagen på semestern. Är det inte typiskt så säg?! Mitt mellan allt hostande och snorande så följde jag ändå med gänget här till golfbanan och nu ligger jag nedbäddad i sängen igen. Ska tycka synd om mig själv lite och kika ett par avsnitt av Orange is the new black, man får ju faktiskt vara latmask deluxe när man är sjuk.
 
 
 
 
 
 

usch för förkylningar :/

Ja fabriksfel är inte kul... :( Förstår ni vill ha de pengarna till bröllop istället :)

Sv: Jajemen. Haha! Ja man skulle nog kunna kalla mig smått galen. ^^D Haha! Måste nog även nämna att lägenheterna här vi bor i är typ som randiga i rött och grönt. Jag hamnade i den gröna delen, så även fasaden jag bor i är grön. haha! :D (Synd lite på bilderna här - http://tillaandersson.blogg.se/2014/june/10-veckor-som-bort-blasta.html ) Det har många av mina vänner skrattat åt och frågat mig, vad hade du gjort om du fått lägenhet i en av de röda delarna? Hahaha! Så ja, jag är nog lite galen. ^^ kramisar!

krya!
Du är super fin i håret

åh vad vacker, krya på dig!!
kram♡

så fin :D

åhh vad typiskt!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR