Lördag

Jag och O gav oss ut idag och testade fiskelyckan med förhoppningen att det skulle gå bättre än förra gången (jag somnade efter drygt 10 minuter). Nej, vi fick ingen firre den här gången heller. När O skulle ro tillbaka båten när vi gett upp så tar han i och tar i lite till, han börjar svära över att det går så otroligt trögt att ro och tillslut upptäcker vi att vi glömt ta upp ankaret från vattnet, hahaha!


? Åsa

Haha skön stil där med ankaret ;)

Sv: Tack!
Kram

nice!

oj haha, då blev det tungt :)

Haha, nej vad roligt med ankaret! Har också lyckats med det en gång ^^

Kul med fiske :)

Sv: Jo det är sant. Älskar we heart it appen, brukar kolla på hemsidan också men oftast appen :)

Haha den var bra, tur han upptäckte det
Tänk dig värsta gympasset. Ro säkert i motvind :)

Ja, kan tänka mig det. Från 100 till 0 borde va drygt som fasen! :-\

Kram♥

haha inte konstigt alls att det var trögt då..

illa av din hälsena och inte vilja gå av :(

Ursäkta mig, men det där fick mig att skratta :'D det är jobbigt att ro med ankaret i.

? carola

sv;tack så mycket!

vad härlig bild!! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR