Ge aldrig upp

Började dagen med ett benpass på gymmet, kändes fint så jag bestämde mig för en dag med två pass. Så på eftermiddagen fick det även bli ett par kilometer på löparbanan, men det gick inte lika bra då jag lyckades få håll ganska snabbt, haha. Lär mig aldrig misstaget att inte äta för tätt inpå träningen. Men jag kämpade mig ändå igenom ett par kilometer och nu såhär med två pass i kroppen känns det bra och jag kan med gott samvete ta kväll nu. Om en liten stund kommer äntligen mina syskonbarn, s o m  j a g  l ä n g t a t!
 

Åh vad skoj och mysigt att de kommer själva :) Är de gamla? Jag skulle vilja att mina kusins barn kommer hit själva något lov men de är inte så gamla ännu så de skulle nog inte vilja/våga åka flyg själv och så måste de ju göra byte osv.. :)

härligt jobbat!

Sv: Japp, jag är för evigt fast i det gröna. ^^D haha! Jag vet inte riktigt varför, jag tycker att färgen är vrålgrym. Så snygg! "lyser upp lite men ändå skön för ögat" haha! Sen vet jag inte om du läste inlägget om färgpersonligheter? Var ju även "grön - personlighet". Det sägs ju att färger utstrålar vissa saker, och kanske är det därför? Just för att jag själv är så som person. Jag vet inte, kanske! :) Kramis!

Bra jobbat i alla fall med två pass :)

Duktig du är :D

Sv: nejdå! Det var en del som inte hade det heller :) ♥

härligt

? Liana

Åh vad duktigt och så härligt!
sv: Ja verkligen! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR