Vill ha!

? MALIN

jättesnygga grejer!

Snygga saker, älskar klockan!

? NICOLE

SV Ja så kan det vara men tyvärr sker våldtäkter överallt, i Sve och i världen. Det hände ofta här ett tag och då uppmärksammades staden, kanske för att det inte hände så mycket innan heller? :) Men staden i sig är fin tycker jag iaf!!

? NICOLE

SV Jo känner också en polis samt en som har en närstående som det hände för, man hör ju mycket. Men då var det ju bra att du flyttade om du inte känner dig trygg :) Jag känner mig trygg, vi bor väldigt bra till.

Men som sagt de händer överallt många ggr också i det tysta så man kanske inte är säker någonstans.. Men så får man inte tänka :)

? MALIN

svar: då får du minsann ta och köpa den!

Det där hade jag inte heller tackat nej till!

? Mia

haha okej :D Jag har inte heller varit fiskmänniska förut, men nu äter jag gärna lax och torsk :)

Åh den där väskan vill jag också ha, har suktat efter den sååå länge! men är för snål för att köpa den själv även fast jag har råd, haha :P

? NICOLE

SV Ja verkligen :)
Ha en fin kväll!

Så snygga saker, skulle inte tacka nej till de :) kram

? Petra

sv den var jätte bra har läst ut den på 2 dagar kunde inte lägga ifrån mig boken hihi så bra var den :)

? emilia

Någon ekonomiskt oberoende kan gärna ge mig, så snyggt!
Sv: uch ja :P

Svar: Haha ja den turen skulle man haft! Din bloggadress stämmer inte så jag kan dessvärre inte svara i din blogg..
Mikaelas tårtor och bakverk

? MALIN

svar: nej, dom är tyvärr jättedyra.. trodde du menade att du känt och klämt på den och funderat på att köpa den men aldrig gjort det!

Riktigt snyggt, vill med ha det där :D

Michael kors har så mycket snyggt!

Svar: Visst är dom! Det borde det absolut göra! :)

Vill ha klockan! :D

sv: Haha, skönt att jag inte är ensam. Nej du har rätt, man behöver inte blogga varje dag, men den senaste tiden har jag övergivit bloggen väldigt mycket haha.

? Petra

sv okej jag läser ganska mycket tar typ 3 dagar för mig att läsa ut en bok :)

? Petra

sv jag har svårt att lägga ifrån en bok när jag har börjat läsa :)

OMG jag också!!

Klocka är ju lätt värt att investera i! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR