Vi fyller år!

Idag fyller jag och min prins tre år tillsammans. Men även fast vi firade årsdagen i lördags så kunde jag ändå inte låta bli att ge honom nånting idag också. När han var och tränade imorse så smet jag iväg till affären och köpte en plastros, ett blomkort och en rosbukett. Stog där ett bra tag för att välja rätt bukett som var mest lik plastrosen, haha. Varför då undrar ni nu, jo för att på det där kortet så skrev jag "Jag kommer att älska dig till den sista rosen har vissnat". Han blev helt knäckt när han läste det där först (haha) och trodde knappt sina ögon, det tog ett litet tag innan han förstod att det var en plastros i buketten. En plastros kan ju aldrig vissna! Lurigt men ack så kul!
 
 
 
 
 
 
 

Jo tack, haft en fin måndag - och nu blir det 2 dagars semester <3

Grattis :P

Åh vad gulligt! Och det där när han friade!!! omgomg <3<3

? Anna

Åh, vad klurigt av dig! Så fint.
Svar: Haha, ja det förstår jag att du vill. Finns det folk som äter upp det du bakar känns det väl dessutom mycket roligare att baka kan jag tänka mig :)

Hoppas ni haft ett bra mini-firande!

? Linda

grattis !:D

? Linda

grattis !:D

Grattis :D
sv; ja hihi. Jo det är bra med mig med! :)

Ja jag har tänkt prova det till någon cupcakes eller så :)

Aaaw va fint :D

Åh grattis!!

Så gulligt! Och grattis till er! :D

Sv: Ja vi hade det super mysigt! Härligt att bara få komma i väg en stund och umgås med nära och kära! :) Kram!

? Julia

så gulligt haha och grattis :)

haha vad smart :)

kärlek, så fint <3 grattis!

men gull!

Grattis!:D
haha gulligt skrivet^^

Sv; nä, det var otroligt gott:D

Men åh, så fint gjort! Grattis till er!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR