Tårtan!

Voilá! Slutresultatet av tårtan. Fyllningen är den chokladtårtbotten som jag gav er recept på förut idag, mellan lagrena är det en hallonmousse. Utanpå grädde, mörk choklad, färska jordgubbar och färska blåbär.
 
 
 
? Petra

ser riktigt gott ut :)

Sv Ska eventuellt köpa oljan på tisdag eller påm onsdag då jag ska till växjö och shoppa lite så får se om pengarna räcker till allt som jag vill ha.

? amanda

mums :D

sv. Hihi, ibland måste vara våga lite ;)
taack, jag ska fixa detta.

? Petra

sv gottegris <3

ja det ska bli kul med en shoppingdag

Åh vilken snygg tårta! :D

svar: Det är mer hemskt än vad det låter.. :/

Den ser riktigt god ut :)
- haha eller hur, får hoppas på att pojkvännen gör de för mig om de skulle komma en orm, inte för att jag tror de. hehe! Kramkram

Ser otroligt gott ut!

Mums så god den ser ut :D

sv: Jag mår illa utav det, det går så snabbt och ibland är det höga höjder usch.. jag spyr utav det och tycker inte det är särskilt kul över huvud taget :/

? linnea

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg :D http://linneajosefin.forme.se/2014/juli/veckans-blogg-I.html#comments

? MALIN

mums, vad gott! svar: jag hade heller inte ron i kroppen för att läsa, men den växte fram under gymnasiet och nu sätter jag mig mer än gärna ner med en bok!

? Amanda

Så gott det ser ut! Hoppas den smakade lika gott som den ser ut att göra.

? linn

gud vad gott :D

Men MUMS! :D

vilken tårta! för fin för att äta:D

? Celine

Åh men snygg!

Ohhh så gott de ser ut!

ser god ut

Vad fin den ser ut. Jag gillar inte tårtor, men den ser god ut i alla fall:)

? Elli

Wow! Superfin tårta :)

Svar: Åh jag hoppas det! Tack fina du!! <3

Åååh, lovely, både snygg och säkert jättegod :D

? Petra

sv japp blir en shopping dag med mina systrar och mamma

? Linn

Åh så gott!

ser supergod ut!

Kika gärna in på min bloppis! Jag har precis uppdaterat den med massa mer kläder & accessoarer :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

- hon är tillsammans med Ryan Reynolds :) kramkram

? Petra

sv det ska bli kul att få umgås med systrana och mamma.

Är ute efter Ett par ljusa jeans mina har gått sönder nu.



Linne



Kjol



Cardigan



Capribyxor



Färgade shorts



Rosa väska har velat ha det länge men inte hittat det än.



Stickad tröja



Förr eller senare explodera jag i pocket.

och sen får jag se om jag råd med oljan

? Sandra

ser riktigt gott ut!

åh vilken fin och vad god den ser ut :D

Oj va fin den var, ser super god ut :D

? Hanna

Underbar tårta! Tycker verkligen du borde söka till Hela Sverige bakar

? Hanna

Underbar tårta! Tycker verkligen du borde söka till Hela Sverige bakar

goott!

Sv. jaa, var superhärligt! :D

Shit vad häftig tårta ser go ut

? Fanny

Åh vad god den ser ut! :)

? Selina

Åh herregud vad gott det såg ut, å så fint!

Men mums vad det där såg gott ut!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR