Sol och fiske

Vilken helg vi haft! Det började i fredags. På kvällen fick jag ett sms från min storasyster där det var en bild på en bulle som ligger i ugnen. Ja ni förstår va? Ovanför stod det "Vi har en.." bulle i ugnen! Jag ska få ett syskonbarn till! Åh jag blev så glad så jag blev helt tårögd. Fortsatte denna fantastiska helg på lördagen då vi begav oss ut till min sambos mormor och morfars stuga vid vattnet tillsammans med hans familj. Sol, värme, och härligt sällskap. Vi begav oss ut på en fisketur och jag kan säga som så, jag är ingen fiskare och de få gångerna jag fiskat så har jag ALDRIG fått napp. Denna fisketur varade i sisodär 2 timmar och på de 2 timmarna hade vi dragit upp 19 fiskar och jag hade dragit upp 7-8 stycken av dessa. Men om ni tycker det låter mycket, så dagen efter begav jag och Oskar oss ut för ännu en liten tur. Den här gången resulterade det i 20 fiskar på lika lång tid och jag drog upp ALLA. Min sambo, som fiskat sedan han var liten var hyfsat knäckt då jag som aldrig fiskar drog upp 27-28 st på två turer och han drog upp... 1, he he! Nej nu ska jag inte retas, när vi fiskat innan så somnade jag faktiskt i båten efter 10 minuter. Där har ni mitt tålamod i vanliga fall. 
 
 
 
 
? MALIN

vad mysigt! jag har själv faktiskt aldrig fiskat!

? Mia

Åh vad snäll du är, tack så mycket!

Skoj att fiska! Jag älskar att göra det på sommarkvällar, tycker det är jättemysigt och roligt även fast man inte alltid får napp. :)

? Linnea

Gud vilka underbara bilder <3

? Mia

haha nej jag kan också bli rastlös om jag inte får napp :D Men vi brukar ofta ha med något att äta, typ bulla eller ballerinakex så då får man sitta och äta medan man väntar på napp, haha ;)

? Linnea

Hoppas allt är bra annars :)

? Mia

hehe ja det är roligt när det nappar :D Då antar jag att ni ätit fisk nu? ;)

Låter som en mysig helg :)

hej! allt bra? :)

Låter som en härlig helg... och kul med ett syskonbarn :)

? NICOLE

Åh vad kul :D Grattis till syskonbarnet :D

SV: Hehe okej ;) Jag kan lova att det är en fin stad hihi :) Väldigt mysig och lugn, som öreeet :)

? linn

mysigt :D

Härliga sommarfoton :) hoppas du haft en skön ledighet med mycket sol.

Ny post ute...ett hotell vid Marstrand ingen får missa :)

Ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR