Hemma!

Så var vi hemma i Oskarshamn igen. Hjälp vad en månad gått snabbt. Var det inte igår vi åkte? Har haft en skön semester och det har varit så skönt att få träffa familjen igen. Men efter en månad på vift så är det faktiskt ganska skönt att få komma hem till sitt igen. Till sina rutiner, sin egen säng och sina egna prylar och möbler. Det första jag gjorde när jag kom hem efter att jag packat upp väskorna var att dammsuga. Som bland annat var bland det sista vi gjorde innan vi åkte härifrån också. Men den där känslan och vetskapen av att det är rent är speciell tycker jag. Nu ska jag strax göra det jag längtat efter i flera veckor - krypa ner i våran egna säng. Ingen svår gissning att jag kommer sova gott inatt!
 
 
 
? Anonym

Skönt att vara hemma igen! Brukar känna exakt samma sak, borta bra men hemma bäst ;)

? Amanda

Hoppas du får sova riktigt gott!

sv: härligt att höra :) jodå det är bra med mig med. Mycket att göra bara :)

fin! :)

såå fin o skönt att vara hemma igen :D

sv: åh så sant!
kram♥

? Selina

Finis!

? linah

såå fint hår!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR