Golf

Galet vad varmt det är ute på dagarna nu! Jag är inte en sådan där som klarar av att ligga ute i 30-gradig värme en hel dag så för mig är denna supervärme riktigt jobbig från och till. Jag har ju åkt på träningsförbud av läkaren nu för foten så istället begav vi oss ut till golfbanan idag. Jag har utmanat min svärmor om att börja spela golf då hela deras familj förutom just vi två spelar det. Utmaningen gäller att vi båda ska klara av att spela ut på den riktiga banan nästa sommar så idag slog jag för första gången ut (vilket framsteg, jag säger alltid skjuta istället för slå annars!). Nackdelen med att vara så kort är att alla klubbar är tamefan för långa och även fast jag lånade en damklubba idag så var den för lång, haha. Min golfande sambo lärde mig att göra si och så och till det stora hela blev det helt klart en godkänd första gång. Jag träffade iallafall bollen (för det mesta) och på slutet lyckades jag ju t o m få upp bollarna i luften, inte illa! Putt-tävlingen gick inte alls lika bra dock kan jag säga. Var inte alls som minigolf..
 

sv: ja det är ganska likt ;)
okej :D

haha åh jag hängde med en vän ut på golfbanan för att testa, och att missa bollar var jag askalas på men när jag väl träffade så flög de minsann upp i luften. Men lätt är de absolut inte!

sv: åh jag känner så med!! Krya på dig så hoppas vi att träningslivet snart kommer tillbaka :D
kram♥

Svar:Nej jag tror inte dom är samma.. tog några bilder från olika personer så jag tror de är olika hundar?? :o
Härligt med golf :)

Önskar dig lycka till med golfen =)

Ja men eller hur, och bäst av allt är ju att H&M's plagg är relativt billiga <3

Ja men eller hur, och bäst av allt är ju att H&M's plagg är relativt billiga <3

SV: det är huuuur gott som helst! Tycker verkligen du ska testa!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR