Glossybox - Juli

 
 
Finally fått min glossybox! Så mycket senare än alla andra har jag märkt, haha. Men nu så! Alltid lika roligt att få paket. Charmen med Glossybox är ju att man inte riktigt vet vad man får och att man får testa så himla mycket nytt. Jag ska visa er mina absoluta favoriter i ett annat inlägg sen! Den här boxen innehöll faktiskt förvånansvärt mycket bra grejer. Är ni intresserade av att testa Glossybox så kostar den 139:- i månaden och ni kan klicka här så kommer ni direkt till hemsidan för mer information.
 
Det här fick man med i den här månadens "Stars & Stripes"-box:
 
Ett rosafärgat mineral-läppstift från Bellápierre Cosmetics (som ska vara gjorda på naturliga vaxer, mineralpigment och ska även innehålla skyddande antioxidanter). Osäker på vad just den här färgen heter då jag slängt förpackningen och det inte står på själva läppstiftet. Jag tycker dock läppstift med färg är såå mycket snyggare på alla andra än mig själv (haha). Priset på detta läppstift är 229:-
 
 
 
En annan produkt man fick var ett läppbalsam från Carmex som ska ge ett skydd mot spruckna och torra läppar. Den här produkten är det mest rekommenderade läppbalsamet på apotek i USA - 15 år i rad(!). Man kan även använda detta läppbalsam till skärsår, insektsbett och brännsår då den har antiseptiska och reparerande egenskaper. Detta läppbalsamet har faktiskt redan hunnit bli en favorit hos mig. Den har dessutom en "stickande" känsla när man använder det. Kan tänka mig att det sticker ännu mer efter att man använt sitt lipscrub som man fick med i en box för ett tag sedan. Priset för denna är 39:-
 
 
Man fick även en "Smooth shadow creamy eye pencil" från Elizabeth Mott som är en krämig ögonskuggspenna i geléform. Man kan använda den med en tjock linje runt ögonen, på ögonlocket som en ögonskugga eller under sin ögonskugga. Har inte riktigt hunnit utforska den här så mycket än. Har dock märkt att den är VÄLDIGT glittrig i sin färg. Ett plus är däremot att den är vattenfast och jag ä l s k a r vattenfast smink. Priset för den här är 139:-
 
 
Den fjärde produkten man fick var en sminkpensel från Teeez Trend Cosmetics. Det står i beskrivningen att detta är en mjuk borste men min tanke var när jag använde den var att den var lite hårdare än mina andra sminkborstar. Men jag gillade faktiskt det skarpt att den var lite hårdare. Ett plus är även att den har en annorlunda design på skaftet istället för att vara enfärgad som sminkborstar vanligtvis är. Priset för denna är 179:-
 
 
Den femte och sista produkten är ett "Dry fast top coat" från Seche Vite som är världens mesr prisade topplack som får ens nagellack att torka snabbare, hålla längre och få en högglansig finish. Denna har jag inte heller hunnit använda än, så kan jag tyvärr inte säga någon närmare åsikt om den. Priset på orginalstorleken (14 ml) är 129:-
 

Åh, vilken underbar glossybox <3

Okej, jag har aldrig ätit på O'learys så kan inte hålla med eller säga emot :P Däremot har jag ätit några gånger på Allstar och det är ju samma princip, och de har god mat :)

Vilken underbar glossybox, man kanske skulle beställa en sån :)

Ska testa att göra det i veckan igen, har du tips på något bra recept när man gör dumlefluff?
Kram

Vilken underbar glossybox, man kanske skulle beställa en sån :)

Ska testa att göra det i veckan igen, har du tips på något bra recept när man gör dumlefluff?
Kram

Tack! Nu ligger det en länk till receptet på tårtan i senaste inlägget ♡

? Anna

Ser ut som många bra produkter!
Svar: Visst är den? Jag gillar färgen :)

Ser bra ut! :D

SV: Så härligt! Ja, visst är han söt! ^^
hoppas din dag har varit bra :)

Ohhhhh vad naaaajs :D

Snygg box :D

? Julia

Åh nice, älskar seche vite! :)

Fina grejer!! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR