Firande av årsdag

Åh denna dag! Så underbar. Egentligen har vi inte våran årsdag förrens på måndag men vi passade på att fira den idag istället. Våran tredje årsdag. Tiden går så himla fort, var det inte nyss vi träffades? Sol, klarblå himmel, värme, Kalmar, picknick, shopping, middag. Vad mer kan man begära? Jag överraskade honom med en klocka från Calvin Klein, och jag fick något ännu bättre tillbaka. I mitt paket låg nämligen min drömväska från Michael Kors som jag suktat efter såå länge! Han är fantastisk den där killen. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad. Jag hoppas alla goda människor nångång får uppleva den här kärleken i sitt liv.
 
Vi tänkte testa äta på Stars and Stripes idag, bara för att testa någonting nytt. Jag kan säga såhär: jag går aldrig dit igen. Först fick vi stå och vänta i sisodär 20 minuter för att någon skulle komma och ge oss ett bord i en halvtom restaurang. Det slutade med att vi själva fick gå och säga till om ett bord. Vi får ett bord, som är fullt med disk och allmänt skitigt och äckligt. Gör dom rent det? Tar dom bort disken? Nej! Fick vi ens menyer? Nejdå. Sämsta servicen jag någonsin upplevt. Vi lämnade tillslut och gick till O´learys där vi blev femplussigt bemötta på direkten. En gåta hur man kan bemöta sina gäster så som dom gjorde. Är man inte måna om sitt företag och rykte?
 
Lägger in mer bilder från dagen imorgon. Kram på er!
 
 

usch vad tråkigt :(

Tråkigt... Fast en super snygg väska :)

? Anonym

Sv ja det ska bli roligt i morgon :)



Hoppas du går en fin dag

? Anonym

Sv har ingen aning vad vi ska göra på Öland

? Anonym

Sv har ingen aning vad vi ska göra på Öland

? Anonym

Sv har ingen aning vad vi ska göra på Öland

Ja vi har haft superbra i norrbotten! :) Var jätteskoj att träffa släkten igen, har inte sett dem sen januari. Solat och badat massor, visat runt lite olika orter till Johan som var första gången till norrbotten och sådär.

Åh låter som att ni hade en perfekt dag! Och vad skoj att du fick den där Michael Kors-väskan som du velat ha :D

Haha ja då var det verkligen lyckade presenter av er båda :D

Ja precis, det var skönt att samla lite nya krafter och få umgås med hela släkten. Nu ser jag inte dem förrän till jul. Men mamma kommer kanske i september när jag fyller år :)

? Emma

Hej, vad trist med åska och regn. Vi har sol och 32 grader står det på termometern. Det har inte regnat här på länge det hade behövt liten regnskur här också =)

Ja det är svårt det där med var man ska fira när familjerna bor långt ifrån osv.. :/ Jag skulle vilja fira med min släkt men även med J, och han känner likadant. Så vi får se hur det blir, jag tror vi firar på skilda håll i år. Att jag tar ledigt någon dag kring jul och åker till min släkt i norr och sen är jag nog tillbaka här i söder kring nyår och då får jag fira i efterhand med J och hans familj. Jag önskar att jag kunde vara ledig hela jul & nyår eftersom man bara behöver ta ledigt typ 5 dagar för att få vara ledig tre veckor, och när jag har långt att resa till släkten. Men med mitt jobb så måste någon alltid vara tillgänglig på jobbet även när det är mellandagar, klämdagar osv(och vi måste va minst halva personalstyrkan) så tre veckor kommer jag inte få vara ledig.. :(

Grattis till er - mmmm, den där väskan är snygg alltså <3

? ISA

åh älskar de väskorna!! :) bra present!

grattis! :)

? Anonym

Åh älskar Michael kors!!
Trist med resturangen dock ://

SV: ja vet! Älskar med NewYorker!

Svar: Okej, men då förstår jag. Min läkare berättade aldrig om just auramigränen. Utan han berättade att alla som får ett migränanfall inte har samma symtom. T.ex. min mamma har alltid flimmer för ögonen och yrsel. Aldrig huvudvärk eller illamående. Jag har alltid illamående, yrsel och huvudvärk, men aldrig flimmer. Men jag fick aldrig reda på vad auramigrän är. Och eftersom jag inte fick det så antar jag att det inte är vad jag har. Fast migrän som migrän, hemskt oavsett. Usch! :(

? Julia

väskan är så snygg :)

Åh! Sötnosar! Grattis på er dag!:)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR