Ett halvår sedan

25 juli. Det är inget vanligt datum. Iallafall inte det här året. Idag är det nämligen ett halvår sedan min fantastiska pojkvän friade. Det var på min födelsedag och han var såå hemlighetsfull i köket hela dagen. Jag fick absolut inte gå in dit. Tyckte ändå han var ganska normal i sitt sätt att vara. Spenderade dagen med att kika på hans hockeyträning och jag tyckte inte det märktes att han hade något särskilt på gång under dagen. Det var istället jag som kände att "vafan ska jag inte få ett enda paket idag?" när dagen började närma sig kväll, haha.
 
Men sen där på kvällen så kom han ut från köket med en tårta, som han stått och gjort hela dagen i köket. Ovanpå tårtan stod ett kinderägg, och jag älskar kinderägg! Lyckades dock vräka ur mig "Är det en påsktårta mitt i vintern?" haha.. Tyckte han var vääldigt annorlunda nu. Fnittrade som en liten flicka och betedde sig nervöst. Tänkte inte mer på det då han brukar bli sådär när han är övertrött så jag knep tillslut tag i det där kinderägget. Tänkte att det är ju ändå jag som är födelsedagsbarnet här så jag borde ju få ta det där kinderägget. Det såg helt oöppnat ut ska sägas. Man såg inte ett enda tecken på att det skulle ha varit öppnat innan. Så när jag öppnade den där orangea lilla burken så trillade det ut en superfin ring med runt 40 blänkande stenar i sig, i ringen låg det en lapp där det stod "Will u marry me?" på. Han gick ner på knä och när jag svarat "ja!" så säger han "Tack!" Haha, ja varsegod!
 
Verkligen superkul och jag är så glad att han kom på något sånt där som att stoppa ringen i ett kinderägg och överraska en med. För kinderägg ska ju vara just det, en överraskning inuti. Jag hade nämnt innan att jag inte skulle vilja ha ett offentligt frieri fullt med människor runt om så det där var fullkomligt perfekt. Åh jag ryser fortfarande bara jag tänker på det! Så lyckligt lottad.
 
 
 

Vilket härligt frieri :)

? Petra

Sv okej älskar loka dricker det hellre än läsk händer i bland jag dricker läsk men det är väldigt sällan.

Gud så vacker historia! Så underbart, gud så fint :) Ha en fantastiskt fin fredag tjejen, ha en grym helg! Kramar!

Åh, men vad underbart!!!

Svar: Åh, det där känner jag igen, fast med huvudvärk. Hade jag inte stressat upp mig och pressat mig så hårt, utan faktiskt lyssnat på andra, så hade jag kanske inte levt med kronisk huvudvärk nu... Ibland gör man dumma val som kan kosta ens liv. Jag skulle göra vad som helst för att få göra om och göra rätt...

Gud så härligt :D

? Petra

Sv ja tycker läsk fräter på tänderna efteråt så man då en kladdig känsel på tänderna det gillar jag inte

? Petra

Sv aha okej då förstår jag smakar cola Zero som coca cola ungerfär?

Svar: Auramigrän är då man har mycket flimmer och inte väldigt mycket ont, om jag har helt fel? Jag har sådan migrän med extrem huvudvärk, illamående och yrsel. Jag har aldrig flimmer för ögonen, och det är jag glad för. Men det är det som är det "roliga" med migrän - att flera personer kan ha migrän men ingen av dem har samma symtom. Innan jag fick min sjukdom så hade jag aldrig haft migrän tidigare, knappt vanlig huvudvärk heller...

? Julia

åh vad gulligt :)

? Linnea

Hoppas du har en fin fredag :)

? Petra

Sv okej får testa den nästa gång jag dricker läsk

? Petra

Sv okej får testa den nästa gång jag dricker läsk

Svar: Jaha, okej. För mig låter det som ett vanligt migränfall, dock bara inte ett sådant jag har. Men oavsett vad man har så förtjänar ingen att ha migrän. Det är bland det värsta som finns! I början trodde läkarna att jag hade Hortons, men det visade sig vara extremt kraftig migrän istället. Problemet var då att migränmedicinerna slutade hjälpa... Nu får jag inte anfall så jätteofta, men när jag får dem så är de hemska. Och så får jag alltid föraningar innan. Ibland så händer inget, och ibland kan anfallet komma efter 5min... Det är omöjligt att veta när jag får ett anfall. Men jag kan säga som så att jag är glad för att jag inte får stickningar i kroppsdelar eller bortdomningar. Jag hoppas att du slipper få ett sånt anfall igen!

Nej vad gulligt gjort! Super fin ring med!

Sv: Fotar med en Canon 550D systemkamera, grym kamera! :) Kramar!

? Sandra

men gud så söt!! blir nästan rörd haha
hoppas du haft en bra dag :)

men åh vad gulligt!

Men åh vad vackert!!! Så kul!

ÅH SÅ FINT JAG AVLIDER :((( <3

Aww va gullit =)
Klicka gärna in hos mig
/Emma

Aww va gullit =)
Klicka gärna in hos mig
/Emma

Nu är vi tillbaka från norrbottensresan så nu blir bloggandet som vanligt igen :)

Åh vilket fint frieri! Och det var säkert en god tårta ;D

? Anna

Åh vilken fin historia! Och en galet fin ring :)
Svar: Ja, visst är den redigerad. Som alla andra modebilder. Men jag tycker ändå man ser att det är hon :) Då finns det ju ännu värre exempel där man inte ens ser att det är människan.

Hoppas du har en fin helg!

? Hanna

Skrev lite tips på bloggen nu kan skriva mer sen :d

? Kelly

Så fint gjort! <3

Åh jag blir alldeles rörd, så fint :-)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR