Är man dum får man lida

Nu har det gått en månad sedan jag pajade foten och envis som jag är så kunde jag inte hålla mig ifrån gymmet vare sig i måndags eller tisdags. Givetvis med träning som jag inte trodde ansträngde foten särskilt mycket. Fick även lite rehab-övningar och det gick ju sådär kan meddelas. Tyckte foten gjorde så jädra ont i morse så jag kollade ner på foten och ser att den nog är mer svullen nu än för en månad sedan, haha.. Kan inget annat än att säga att jag får skylla mig själv.
 
Nu ska jag baka lite kladdkakemuffins och sen njuta av solen en stund. Gäller att passa på, så himla länge är det ju inte kvar till hösten nu..
 

Åh, hoppas den blir bättre snart! Jag är också sån där som inte kan vänta tills man blivit frisk, utan jag kör på för tidigt och förvärrar det. Varenda gång, haha.

Svar: Hm.. Ja, då var det inte så kul att göra det om man nyligen gjort det... Är så sjukt dålig på att komma på saker, så jag är nog inte till nån hjälp i detta läge, haha! Pranks diggar jag, men det kan bero på att jag är rätt barnslig av mig också ;)

? Sofia

ajaj :(

Oj :(( krya på dig

Kolla nu då! Den ska synas :D

aj fyyyyfan :((
Åhh kladdmuffins bjud <33

Ajdå, hoppas de blir bättre snart!

sv: Ja men visst är de, tråkigt med de som bara tatuerar för att de är fint. De ska ju ändå sitta hela livet så då kan jag tycka att man borde ha en förklaring, haha! :)

åh det ser inget vidare ut, krya på dig!

sv: ja det är verkligen helt underbart, om man inte har varit där om sommaren så ska man verkligen dit :D

OJ jösses :O




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR