Vinst!

Gårdagskvällen spenderades här hemma med Julia, kul med lite sällskap när sambon är i väg. Tjejsnack och följa hockeyn. Laget vann finalen med 3-2 efter förlängning och blev därmed turneringssegrare. Så himla kul! Idag kommer min syster med familj och hälsar på så jag har fått i uppdrag att baka, det tackar jag inte nej till he he. Ikväll kommer även Oskar Ä N T L I G E N hem igen efter att ha varit i Norge sedan i onsdags. Längtat så galet mycket.
 
 

Ja, det är det. Jag mår inte ett dugg dåligt :) men trött får man alltid ta och vara ;)

? Anna

Vad kul för dem!
Svar: Haha, nej den är inte för alla. Men då jag älskar både action och gamla gubbar så passar den mig perfekt ;)

Okej det låter som en bra lördagskväll! :)

Åh vad kul att Oskar kommer hem ikväll, jag kan känna din lycka genom datorn, haha :D Det gör att jag längtar ännu mer till torsdag då jag äntligen får träffa Johan.

Så fina!

SV: hihi jaaa, så söt!

? Emelie

Låter som en trevlig kväll :D

kul med vinst! =)

jaa älskar linnet ^^ Ha en fin kväll!

Vad kul grattis till dom :) kram

alltså ni är såååå söta tillsammans!!
& grattis :D

sv: hihi jag får inte missa skolan o därför fick jag gå sjuk i skolan, det var nog en av de jobbigaste sakerna jag har gjort men jag klarade de o har kurerat mig i helgen men är inte helt frisk men mår bättre iallafall :)
kram ❤




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR