Söndag

 
Söndag söndag söndag. Varför känns söndagar så mycket tråkigare än alla andra veckodagar? Jag har precis käkat frulle och ska strax parkera i köket. Bakning står på schemat. Brukar oftast baka på helgen, känns bättre än att göra det under vardagarna, haha. Idag har min sambo beställt detta och jag kan säga som så att jag har aldrig gjort detta förut så det kan bli spännande. Vad det är får ni se senare när det är klart!
? Petra

sv vad trevligt :)
själv städar jag min garderob och frfosta av frysen.

Mums, brödet ser så gott ut :) kram

Jag gillar din blogg, grymt mycket :D

Haha ja, det kan väl bara 23 cm mellan skillnad ;) men tyckte det var så roligt. Vi tog ju böcker som jag fick stå på haha xD

Mums så gott det ser ut!

SV: Det var gott också! :D

hehehe ja det andra va riktigt kul! :) har tyvärr låtit ätstörningen fått göra lite som den vill denna helg men nu är det bara att ta nya tag igen...

? Anna

Åh, det som är så gott!
Svar: Ja, jag också oftast. Men ibland är jag sugen på en som kanske inte är lika tight och instängd liksom.

Oj! Ja, det låter ju inte alls som en dans på rosor. Men när dagen väl är kommen kommer allt vara värt det :)

Svar:Tack söta dig! :D
Ser super gott ut!! :D

Vad mysigt ändå! Är också sugen på att baka.. Kramar på dig tjejen, ha en grym dag!

? Emelie

Ser gott ut! Fin blogg

Ser riktigt gott ut, hur blev det? :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR