Slutkörd

Puuh man är ju helt slut på kvällarna efter långa arbetsdagar så då blir bloggen lidande. Idag har jag faktiskt fått ledigt för min kropp kände sig så otroligt slut och min fot med två uttöjda ledband mår inte jättebra av att jobba ståendes i 8 timmar varje dag. Klockan är faktiskt snart 15 och jag ligger fortfarande i sängen, såå välbehövligt! Somnade inte förrens vid 03 inatt heller, så himla svårt att sova när jag är ensam som ni redan vet och igår var det återigen bortamatch, den här gången mot BIK Karlskoga och O kom inte hem förrens vid 03:30, med en vinst med 6-3 i ryggen. Jag spenderade gårdagskvällen i ishallen då J18-laget här bad mig fotografera deras match så nu ska jag tillbringa dagen med redigering av bilder.
 
? Anonym

Har nu smakat coca cola Zero och det smakade nästan som vanlig coca cola

? Anonym

Har nu smakat coca cola Zero och det smakade nästan som vanlig coca cola

sv: åh ja precis, :(
kram❤

? Anonym

Sv :)

? kelly

jobbigt har också svårt att sova ensam!
Ligger alltid och funderar och grubblar för mycket då..:(

Kram:)

Va?? Du måste skämta! Jag älskade filmen :D

Förstår att du e lite slutkörd, hoppas du kmr igen med nya tag!!

ha en fin kväll! =)

? hanna

hehe ja!
inte för ja tror ja kommer vilja dricka den men de är kul att dom börjar med nå nytt! :D

Så skönt med en dag hemma!!

Hoppas att de kommer bil bra! :D

? Emelie

Mysig bild!!

Hoppas du får en bra lördag!

Åh vad mysig bild! Vad härlig! :) Hoppas du haft en grym helg, och att din söndag blir sådär extra mysig. Kramar!

ehe okej :)

Vet du var jag var igår? I Oskarshamn, haha:D Då tänkte jag på dig.Vi åkte igenom där när vi skulle till Västervik på 50årsfest :)

Såå fajjjn!!xx

Aj då, lät inte kul inte! :/ Hoppas det känns bättre snart!

? Selina

Mysig bild!

? Selina

Mysig bild!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR