Skön start på dagen

Hyfsat bra start på dagen man fick då ett intressant jobb som man inte ens sökt till ringer och vill att man ska komma på arbetsintervju då dom blivit tipsade om mig. Sånt borde ske oftare tycker jag, hehe. Superkul och det bästa är att jobbet ligger precis där vi bor. Får hoppas det är lika spännande som det låter på förhand. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen starta igång den här dagen!
 
? Selina

Finis!

Ursäkta sen respons. Jag har ju vari på Sri Lanka och kom hem igår. Vi har haft det bra!

Skoj att du blev kontaktad, hoppas det går bra! :)

Haha min present till Johan var två godispåsar (en av dem var nya tuttifrutti tropical mix, så god!), sen fick han en hjärtformad ask med mini-snickers, bounty, japp, milkway osv. och så överraskade jag han med att baka tigerkaka och scones tills han kom hem från jobbet vid midnatt :)

Hoppas det gick bra på intervjun!

Vad fan! Hade ju lagt in adressen, inte okej att den försvann :(

Hoppas intervjun gick toppen! :)

Kram,!

? Anonym

Nu då :)

? Petra

sv har inte haft nån ork till det innan men nu äntligen är det gjort

sv: Haha ja? Vet du vem han är eller? :)

åh vad roligt, grattis och lycka till på intervjun :) kram

SV: Nä det var det verkligen inte! :D

ja men precis! blir dock tyvärr att ätstörningen tar över en hel del. :/

? Anna

Åh, vad roligt! Hoppas det kan bli något.
Svar: Ja, men precis. Det är inte helt fel ibland alltså :)

Oj vilken längd skillnad hehe :D
Jag och min kille har inte precis sådär, men han är fortfarande längre än mig, mycket! :)

Men inget fel med längden tycker jag, så länge man älskar varandra ! :)

Skönt!! :D

Åh va kul!

? emelie

Va kul, hoppas intervjun gick bra!!:)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR