Mysdag

 
Jag älskar helgerna, speciellt en av helgdagarna. Enda dagen på hela veckan som jag får vakna upp tillsammans med min sambo, vakna upp i hans famn och bara känna massa kärlek. Enda dagen på veckan vi äter frulle tillsammans. Mysfrulle såklart då O alltid bakar scones. Sen bara vara med varandra. Filmer, mys, pussar, kramar, närhet, kärlek. Älskar det. Älskar honom.
? Mia

Ah okej :) Vad är det för utbildning som du ska börja? Det har jag missat.

Åh så gott med scones! Jag gjorde det förra helgen när jag var hos J i växjö. Tror jag ska göra det även nästa gång när jag är hos honom. Det går ju så fort att göra och är såå gott :D

Mums vad gott! Älskar scones :)

SV: Så lite så!

Och hoppas din helg varit fin :)

haha jaså? xD där ser man! :D

gott!

Super gott :)

? Anna

Åh, scones som är så ljuvligt gott!
Svar: Sex Tape var riktigt rolig faktiskt! Rekommenderar den verkligen :)

Gott!

Låter verkligen underbart!!

Hoppas att du har en fin dag:)

? Emma

ååh det är något av det bästa som finns! att vakna upp bredvid den man älskar :)

låter helt underbart!

älskar scones




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR