Måndag

Fick man inte ha fredagsmys tillsammans i fredags så får man ha fredagsmyset på måndagen istället. Min sambo tycker jag är knäpp som har rostad lök på min tacos. Har ni något annorlunda på era?
 

Hihi rostad lök. Njä, kör på det vanliga bara!

jag är nog väldigt vanlig på den biten men minns att en av min syster kompisar hade banan ;p

Haha låter väldigt roligt !
Men ser väldigt gott ut, din matlagning :D

? Mia

Ja men precis, det är såå underbart! Älskar att vara nära och ligga i soffan och gosa.

Åh men jag dör vad gott det där såg ut!! Sitter ju och dregglar här, haha :D Hur gick första jobbdagen? :)

Åhhh vad gott!

Gott :D

? Emelie

Härligt med lite mys! Och mums så gott :D

? Anna

Tacos funkar alltid!
Svar: Jag jobbar på en containerdepå i Göteborg Hamn :)

Vet inte om det är nåt annorlunda, men banan bitar och jordnötter tycker jag passar bra i tacos :)

Rostad lök skulle jag kunna tänka mig att testa faktiskt :)

? Erica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

gott!

SV: eller hur! Skitsnygga! :D

å är de kul å jobba där :D ?
tack :D

? Anonym

Var jättegärna med i fototävlingen på min blogg. Sista dagen är tisdag, här är direktlänken till tävlingen:http://blogg.anniesfotografier.se/2014/august/vinn-en-canvastavla.html

Jag har banan när jag äter tacos, inte många som tycker jag är normal med de haha!

? Clara

Ser jättegott ut!

Åh vad gott det ser ut! :) Åt faktiskt tacos idag jag med till middag hehe. Kanske att man ska testa med rostad lök nästa gång :D
Hur är det annars med dig idag? Planer inför kvällen? :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR