Jag fick det!

Började ju dagen med arbetsintervju idag som jag berättade om tidigare i veckan. Är det bara jag som alltid blir så sjukt nervös inför arbetsintervjuer?! Det gick uppenbarligen bra eftersom chefen för en stund sedan ringde och berättade att jag fick jobbet. Kul att få testa på något nytt! Bara hoppas att det är lika kul som det verkar på förhand.
 
 

Grattis, vad roligt! :) Vad är det för jobb?

Super kul ju!! grattis :D

Men va kul! :D grattis!!!

svar; Hahah, ja det är en hel del. Behöver som sagt alltid ta med mig en massa saker när jag ska någonstans x)

? Emelie

Nämen åh så kul! Grattis :D

Åh vad roligt!! Grattis :)

Så kul! Grattis! :D

? Anna

Åh, vad roligt. Stort grattis!
Svar: Nej, det är ju inte det. Så då var det ju extra skönt att du fick det med :)

? Mia

Ah vad skoj! :D Skönt att ha nära till jobbet! Jag har lite över 3 km till jobbet så det tar 30 min att gå, men då får jag ju bra vardagsmotion varje dag eftersom det totalt blir över 6 km. :)
När får du börja på jobbet? :)

Allt bra? :)

Grattis vad roligt!!

Tack för din fina kommentar!! Har tyvärr av olika skäl inte hunnit/orkat lägga ner tid på bloggen i sommar men nu är jag igång igen. Hoppas du vill fortsätta kika in :)

? selina

Finis!

Sv: Du fixar det bara du vill!! :)

ÅHHH grattis till nya jobbet, får komma förbi och köpa massor av dig ;)

hoppas du får en fortsatt bra helg!

Allt bra? :)

? Emelie

ohh grattis!! :)

Grattis! :) Vad är det för jobb? :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR