Hur lyckas man?!

 
Nyss fått i mig frukost och ligger nu i sängen. Planen var att jag skulle storstäda hela lägenheten idag men så blir det inte riktigt. Jag lyckades med det fantastiska att tappa ett glas rätt på ena tån,som jag tror fick den tunga bottendelen av glaset på sig. Tån är helt svullen och nästan svart på ett ställe ha ha, nästan så jag tror att den fått en spricka? Det som är ännu mer komiskt i det hela är att det är den andra foten, alltså inte den som jag har två uttöjda ledband i. Går inte jättebra att gå och stå upp om jag säger så.

Mums :)
- haha de är inget speciellt, jättesköna och supersnygga! kram

Mums :)

haha ja hundar brukar ju kunna vara lite så, men katter? xD

? Mia

ah okej :) Skönt att ta tag i det och få gymnasieutbildningen nu då.


Åh så gott med äggmacka! Jag har precis druckit te och ätit två knäckebröd med kaviar och ägg, så jäkla gott :D

men usch vilken otur! krya på tån!

kram♡

jo det är nog sant.. :P

hm...nu vet jag inte om du skrev en hel mening? xD mena du att hon är tjock eller inte? :P

? Mia

hehe okej :D Har aldrig haft salt och peppar på äggen när de är på macka, jag kör på kaviar ;) Men när jag gör stekta ägg älskar jag att ha paprikakrydda på, så gott! Jag är helt tokig i ägg, älskar det, haha. :D

Jaha, tråkigt att höra att mobbaren inte ens idag har bättrat sig, men det kan gå så ibland. Har man en gång fallit där, är det svårare att ta sig ur. Hoppas personen inte tog med sig flera på denna resa, för det låter som om du hade det ett rent helvete då i grundskolan :/

? Emelie

Oj..vilken otur du har! Men åh så musmigt det där såg ut ;D

SV: jo asså, det var kaos i mitt smink men det blev betydligt bättre nu när jag införskaffat lite nya behållare och sådär! :)

haha ja jag tänkte väl.. ;-) men nej håller med. Men det är ju inte riktigt det låten handlar om heller. ;-)

ush de gjorde säkert ont! :/

? Anna

Aj aj! Och tån som alltid gör så ont att slå i.
Svar: Haha, jag med ;)

nja...hon "viker ut sig" för att visa att det spelar ingen roll om man är tjock, smal, normal eller what ever..Man är sig själv typ.. :P I alla fall så tolkar jag det så.

? Emelie

åh vag gott! och stackare :( hoppas det blir bättre snart!!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR