Gameday!

Så var det äntligen dags för den första träningsmatchen! Hemmamatch dessutom. Som jag längtat. Tyvärr den enda hemmamatchen dom har på försäsongen. Dagens motståndare var iallafall Vita Hästen, som är en av klubbarna min sambo var utlånad till en sväng förra säsongen. Ganska kul och det väckte en del minnen till liv igen. Dessvärre blev det förlust med 0-2, men det är i serien det gäller och förhoppingsvis har man kommit igång till dess.
 
 
? Anna

Skönt att vara igång igen!
Svar: Ja, världen hade varit mycket bättre isf!

? Anonym

Sv tack

? Petra

hoppas du får en härlig helg

hejsan! :D allt bra med dig nu när det är helg?

Åh Hockey! :D

SV: Jaa haha, alla har olika smak :)

Jag älskar att köpa delicatobollar i affären, de är så himla goda! Men att göra egna är också gott, och lite bättre val för då vet man exakt vad som är i :)

Nej jag läser inte alla inlägg i en blogg, men jag läser det jag skall kommentera, vilket få verkar göra, tyvärr!

Vad synd de förlorade träningsmatchen :(




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR