Coca Cola Life

Well, då det mest var genomgång på jobbet igår så blev det idag som blev den riktiga arbetsdagen istället. Jag blev faktiskt förvånad över hur bra det gick och arbetskamraterna verkar jättehärliga! Det absolut roligaste var nog ändå när en leverantör för Coca Cola kom in och lät oss testa den nya Coca Cola Life som ännu inte finns att köpa i Sverige. Med det sagt blev jag den första tjejen i Oskarshamn att dricka den, lite småkul tycker jag! Den innehåller färre kalorier och innehåller en tredjedel mindre socker och är sötad med naturliga sötämnen som tex stevia. Man tror ju den ska smaka annorlunda men det smakade faktiskt precis som vanlig cola. Blev positivt överraskad, men det är viktigt att komma ihåg att det är långt ifrån en nyttig cola. Bara ett av de bättre cola-alternativen.
 

haha ja men eller hur man ska ju ändå vara glad att man ens har ett jobb, alla har ju inte det ^^

? Emelie

Låter kul :D

Vill smaka! :D

Men wow, den var cool ju!!

sv: ja precis, men nu har jag proppat i mig med vitaminer och sovit mycket efter skolan så mår så mycket bättre nu och snart kan jag börja leva ett normalt liv med träning oså. Såå skönt att vara på bättringsvägen :D
kram♥

Jag trodde det var ganska vanligt med jordnötter i tacos faktiskt ;)
Ja jag kan tänka mig det faktiskt, och det är ju gott annars så jag måste bara prova :)

va häftigt den ska jag testa när den kommer ut i butik!:)

Hoppas att du har haft en bra dag! :)

Cool den var! :D

Denna har jag aldrig hört talas om :) Måste testa! kram

? Anna

För mig som är beroende av cola vore väl detta kanske ett perfekt val för mig :)

Svar: Ja, det är ett väldigt roligt jobb faktiskt. Man träffar många chaufförer dagligen och har mycket bra kontakt med alla rederier. Så det är kul!

? Hanna

den där har jag aldrig sett någon gång! :o

Men vad spännande! Låter ju super :) Ha en underBar kväll, en superfin kväll tjejen! Kram!

Låter spännande den nya coca colan :)

Vad skoj att det gick bra! :) Och kul att du fick testa den där Coca-cola Life, jag bloggade ju om den för någon dag sedan :D

SV: haha jaa det är ju sant ;)

Hoppas att du kommer ha en bra dag! :)

Åh, så skönt! :)

Vad tyckte du om den, colan alltså? :)

? kelly

Coolt att du fick pröva först:)

Ha en fin dag!:)

ja vill också smaka :D även fast jag inte tror att den smakar på pricken som cola kanske :/

- jasså, haha okej okej :D Men då ser jag fram emot när den kommer! kramkram

? Sara

Åh så bra, jag som älskar coca cola :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR