Båttripp

Redan söndag, den här helgen bara flög förbi! Igår hade vi lagaktivitet tillsammans med laget, ledningen och respektive. Båttur, mat och gött sällskap. Bästa var helt klart när en spelare försökte övertyga oss andra om att Pippi Långstrump är inspelat i Vimmerby, för han var faktiskt där när han var liten haha. Trots flera motbevisningar så vägrade han ge med sig. Ja, det är inte lätt alla gånger. Dessvärre hade vi inte turen med vädret med oss och det märks att hösten börjar smyga sig på nu, för tusan vad kallt det var!
 
 

Hoppas attd u har en bra dag! :)

Jaha okej, då förstår jag. Nej, alla kan inte gilla alla filmer, t.ex. jag gillar definitivt inte alla filmer. Ibland när man sitter och kollar på teve och kl nio på kvällarna går alltid filmer på 6an tis-lördagar och jag tycker oftast att dem är skit tråkiga! :O
Så förstår dig ;)
Haha en sådan där kommentar till då haha ;)

? Anna

Låter himla kul!
Svar: Ja, det är ju det. Men jag som är cola-beroende som tusan tycker att inget klår originalet :)

sv: Jajjemen! Ska testa det verkligen :)

Åh det låter som en mysig dag. Synd bara att det börjar bli kallare nu. Märker av det själv också nämligen :( Trist att behöva ta på sig tjockare kläder o börja frysa igen, brr.
Men man vänjer sig kanske om ett tag? Får man hoppas.

Hur mår du annars idag? Planer inför i morgon? :)

Idag ska jag bara ta det lugnt hemma med familjen, Skulle egentligen träffa en kompis men hon sov så länge så det blev inget. Imorgon ska vi träffas istället :)

Nej, så är det ju faktiskt haha ! Jätte konstigt ändå ^^,

? Anna

Svar: Haha, det är verkligen lätt hänt! Jag har lyckligtvis lyckats undvika några beläggningar än så länge, får väl hoppas på att det fortsätter i samma stil :)

? Anna

Svar: Jaha, såå menar du :D Känner inte av något på tänderna, men den kanske ligger där ändå :) Varför kan inte bara allt som är gott och onyttigt vara BRA för en? :)

Ja det var lite kul även fast jag inte såg så mycket av Oskarshamn då vi bara åkte igenom det :) Ja västervik var jättefint tyckte jag, det som jag såg i alla fall. Synd bara att det var kallt och blåsigt igår. Men säkert jättevackert när solen skiner och det är varmare. Det var ju himla mysigt i centrum med alla restauranger just vid vattnet :)

Hoppas du har haft en bra helg!

sv: Ja det är ju sant. Mysigt o tända ljus o krypa ner under en varm filt framför brasan :)

Okej! Vart jobbar du nånstans?
I morgon ska jag träffa en kompis, o bara ha det trevligt o prata o skratta hade vi tänkt hehe :D
Hur är det annars idag? :)

Låter trevligt! Hoppas din helg har vart bra!

? Emelie

Låter ju kul ändå, även om vädret kanske inte var på topp :) Härliga bilder!

Låter bra! :D

Lät som ni hade det härligt..

Jag jobbar som förskollärare :)

? Selina

Härliga bilder!

Lät som en kul grej att göra tillsammans! :)

Vilken vacker bild på dig, förresten :)

? Linda

va mysigt:;D

SNygg design! :)

Fin ny design gumman!!

? Sara

Härligt med en båttripp :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR