Vinst!

Så var man hemma och landad i sängen. Så trött så jag kommer att somna så fort jag blundar. Det var en bra match, och tuff framförallt! Väldigt grinigt och tyvärr väldigt fult spel vissa delar av matchen. Då är det extra skönt att Oskarshamn vann med 3-1! Jag kunde inte låta bli att ta med mig kameran och jag är så otroligt nöjd över bilderna. Förmodligen de bästa hockeybilderna jag någonsin fotat! Lite bilder kommer upp imorgon, nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet imorgon. Natti!
 
 

Fin bild! :)

Fin bild! :)

Sv: Ååh tack så mycket! :D

Fin bild!

? Anna

Skönt med vinst!
Svar: Ja, jag kan tänka mig att det är ett svårt val. Själv kan jag inte tänka mig något annat än just iPhone, har kärat ner mig i den :)

Men gud så gulligt! Tja, min kille kan vara sådär gullig han med, men han visar det mest med att säga att han älskar mig framför mig och sedan visa lite extra på månadsdagarna! Men jag är nöjd med honom :D

Ja det såg jag när vi åkte genom Oskarshamn, att det stod skyltar "gotland" :)

? Petra

sv tack :)

Tycker det är så kul o titta på hockey :)

sv: Ja gud ja. 17 år är tidigt att flytta hemifrån tycker jag med. Jag är 20 och tycker nästan det är för tidigt nu haha!
Men när du flyttade hemifrån, flyttade du själv då eller bodde du tillsammans med en pojkvän eller så? :)

åh vad gulligt!
kram

? Emelie

Va kul med vinst! :D

Grattis till vinsten, gillar inte Malmö alls :)

Vad kul :D

Bästa bilden på bästa målvakten!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR