Trött och sliten!

Blev en oplanerad bloggpaus här. Vilken vecka det varit alltså. Jobb jobb jobb, hockey, hockey och jobbat natt hela helgen. Efter nattens 10-timmarspass är man lagom mör i kroppen och faktum är att sedan jag kom hem vid 08 imorse så har jag legat i sängen heela dagen och gör det fortfarande. Nu är jag ledig i tre dagar så nu ska jag passa på att vila upp mig! Jag är såkallad hockeyänka idag då laget har bortamatch mot Västerås, tuff match men ingenting är omöjligt.
 
 

förstår du hängt i sängen hela dagen! Hoppas matchen gick bra

Ajda, vad tråkigt! :(

? Mia

Fin bild! :)

Ja kinamat är såå gott, särskilt buffé när man får välja och vraka.

? OLIVIA

gud så fin! & du är ju en riktig krigare!!

sv: hihi tack!
kram♥

Fin du är!

- ps. jag har en giveaway på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke!

Fin bild! :D

Såå himla fin!

snygg tjej! =)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR