Så kan det gå..

Vi drog en vända till Boda Borg idag, efter att knappt ha rört mig i över en vecka så började det tillslut att krypa i benen. Jag kunde inte motstå att åka dit och det skulle jag inte ha gjort. Efter ynka 20 minuter, efter sisodär tre banor så skulle klätterapan i mig klättra upp på lite högre upp i rummet och vad händer? Jo jag tappar greppet, faller och landar så sjukt jävla snett på foten. Vad jag fått höra så är det yttre OCH eventuellt inre ledbandet i foten som rök. Om jag slutade? Självklart inte. Jag är inte bara en enorm vinnarskalle, jag är även dum i huvudet. Så jag körde på i fyra timmar till vilket gjorde att jag i vissa banor bara låg och skrek och grät haha. Det kan vara samma ledbandsskada som min sambo åkte på i höstas - som höll han borta från hockeyn i tre månader. Ja men hurra.. hejdå sommaren!
 
 

Åhnej. :( Vilken otur!!

sv: Tycker jag absolut att du ska göra, jättegod! :)

men usch vilken otur du har :(

? Sofia

ajaj :(

Alltså usch då!

Ajaj stackare kära du. kram

Aj då vilken otur :/

AJ!! Nu får du allt vila så det inte blir värre iallafall!

? Mia

Haha skojar du?! Kokos som är såå gott!! :D Jag älskar kokos och choklad ;)

Usch då vilken otur du har! :( Boda Borg är roligt, jag har också varit där i Skeå två-tre gånger när jag gick på gymnasiet och vi var på klassresor :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR