1 juli - utmaning

Första utmaningsinlägget. Detta kommer handla om något som jag är lite extra stolt över. Och det är jag över en webbsida som jag startade upp för tre år sedan. I november 2011 så startade jag upp en sida som heter Div1hockey.se. Ja det är vad det låter, en hockeybaserad sida. Just då spelade min sambo i den ligan (det är om tredjeligan i svensk hockey) och det fanns ingen sida som täckte hela den serien. Att starta den är en av de bästa sakerna jag gjort här i livet.
 
 
 
Jag har under dessa tre år inte bara byggt upp en förtroendefylld sida där vi avslöjat en rad olika övergångar och nyheter kring olika klubbar, utan jag har även byggt upp ett större kontaktnät och har idag en väldigt bra kontakt med ett flertal klubbar i ligan som just nu består av 46 lag. Nu finns det även en officiell sida för ligan, men skillnaden mellan våra två sidor är att där är det två skribenter som får lön för sitt skrivande och som ska följa ganska stränga riktlinjer, medans jag har koncentrerat mig på att ha en närmare kontakt med supportrarna och istället för att ha utbildade skribenter så vill jag ha supportrar som skriver och som kan lära sig på Div1hockey. Det är fantastiskt roligt tycker jag.
 
Vi har vissa månader haft över en miljon träffar på sidan, det är bara sjukt. Haft över 30 000 sidvisningar om dagen. Kan ni tänka er hur stort det är för en sådan sida som bara skrivs av folk som brinner för just sitt lag och den hockeyn? Jag är så stolt över varenda skribent jag haft på sidan, som hjälpt till att bygga upp sidan dit där den är idag.
 
Tack vare den sidan så har jag även lyckats bygga upp mig ett namn där. Efter bara ett år så blev den nominerad till Sveriges bästa hockeysida, jag har blivit kontaktad av flera Hockeypoddar som vill att jag ska medverka, jag har tjänat bra med pengar, Div1hockey har synts i Aftonbladet, jag har sålt mina egentagna bilder till stora tidningar, många spelare har kontaktat mig när dom behövt hjälp med ny klubbadress, jag har haft klubbar själva som kontaktat mig för hjälp med spelare. Jag har fått erbjudanden från andra sidor att gå över till deras, bla från den officiella sidan om ligan där jag fick ett bra erbjudande. Men jag har alltid tackat nej. Jag har fått skriva krönikor och gästinlägg på andra sidor. Man blir alldeles varm varje gång en supporter hör av sig och berömmer ens arbete. Men jag har även fått det där lilla extra kvittot på att jag gjort ett starkt jobb, där jag fått ett sjukt galet bra erbjudande. Ett som jag ännu inte tackat nej till. Men det återkommer jag om i ett eget inlägg. Det förtjänar ett eget inlägg, för jag är så j-la stolt över det. 
 
Jag är så j-la stolt över hela den där sidan.
? Anonym

Så kul med utmaningar! :) ska du göra dem varje dag? :)

Sv; jag med! Tack så mkt :)
Kram!

Svar: Kul att du gillar idén! Ja det är tanken :)
Mikaelas tårtor och bakverk

? Emelie

Så himla kul!

? Mia

haha ja precis, det är det svåra :D

Grym du är! Bra jobbat! :)

Åh vad roligt! Bra jobbat!

Du är såå jävla duktig! <3




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR