Fredag

sv; nej jag har inte sett honom själv.. men jag brukar känna av cigarröken inne i restaurangen på olika ställen ibland. Samt känna mig iakttagen och se saker i ögonvrån typ :)

Oj så gott det där såg ut :)

Här har du min prislista för bröllop https://cdn2.cdnme.se/4407752/6-3/brollop14_53db76dd2a6b2230d6eb448f.png

När ska ni gifta er?

Sen tar jag 20kr/mil utanför köping i milersättning.

Då ska jag testa att göra på det sättet nästa gång :)

Alltid bra att kolla upp vilka alternativ som finns!
Skulle bli glad om jag fick äran att dokumentera er stora dag!

Mysigt med bröllop ♡

Ni kanske skulle vara intresserade av en gratis kärleksfotografering nästa gång ni är i örebro? Jag vill utöka min portfolio och letar efter par som vill ställa upp. Ni får såklart bilderna från fotograferingen som tack!

Ser ut som en riktigt go fredag det där! :D

Gott!! :D

Gott!! :D

Nej fy va hemskt det måste ha varit! Jag får alltid ont i öronen när jag flyger och det jobbiga är att det sitter i hela flygresan + många timmar efter att man landat.. :/

Åh så gott det ser ut! Är det bakad potatis och lax? :)

Mums :)

- åh den låten är såå bra!

? Julia

åh gott :)

? Emelie

Så gott!!:)

? Anonym

Gott




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR