Mjölkchokladpannacotta med daimcrunch

Idag är det bara en vecka kvar till vi åker till min familj i Örebro. Det innebär att det bara är 11 dagar till Teneriffa och tre veckor till vi åker upp till Skellefteå! Har sådan resfeber så ni anar inte, haha. Längtar så tills jag får krama om min mamma igen, och jag längtar så till värmen och solen och jag längtar så upp till norrland till hans familj.
 
Eftersom jag är bland de absolut sämsta på att uppdatera min blogg så bjussar jag här på ett recept på en helt fantastiskt mjölkchokladpannacotta med daimcrunch. Rekommenderar den verkligen om ni gillar pannacotta och framförallt choklad! För att komma till receptet och min bakblogg kan ni klicka här -> Mikaelas tårtor och bakverk.
 
 
 
 
 

Men ååå vattnas i munnen! Dags å baka snart :)

Mums!

Mums!
Skulle inte tacka nej till att åka till ett varmt land, låter underbart.

Ja, många säger att de tycker det är fint. Men jag kan tycka att det är fint på andra men inte mig själv.

? N

Shit vad gott!

Ja, gör det! Det är hur roligt som helst :)

Åh, vad spännande! Vad heter stället ni ska till? :)

Så gott det såg ut, farligt gott! Blir alltid så sugen på att testa det du bakar och gör :)

Ja, gör det! Det är hur roligt som helst :)

Åh, vad spännande! Vad heter stället ni ska till? :)

Så gott det såg ut, farligt gott! Blir alltid så sugen på att testa det du bakar och gör :)

? Sarah

De låter o ser mumsigt ut :)

Men hallåå vad gott det där såg ut!! HERRE :D

? sara

Gott!! :D

Men mums!!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR