En dag kvar!

 
 
Kan inte förstå att vi åker imorgon. Nyss hade vi ju nedräkning på att det var runt 20 dagar kvar?! Ska bli så otroligt skönt. Imorgon åker vi till Örebro för att sedan flyga vidare till Spanien på tisdag. Jag tog tillfället i akt att beställa hem lite böcker, så nu är jag redo för en månads semester he he. Jag har läst så bra om dessa böcker och de är ju minst sagt populära så nu får jag allt ge dom en chans jag med.

Åh så härligt med semester! Njuuut åt mig också hehe :} SV: Det är chiafrön blandad med valfri vätska, i mitt fall grädde och lite vatten. Prova! :}

Jag tycker om bok 1 och 2 men när jag läste 3:an hade jag tröttnat på allt sex. Blev för mycket helt enkelt, haha.

SV: tackar så mycket :D

? sara

Hoppas att du har haft en bra torsdag! :)

Älskar böckerna, de är så bra! :-)

Ska verkligen testa göra det. Lät mysigt, ser framemot fina bilder därifrån :)

? Sarah

Så najs me semester :)
Hoppas böckerna e bra :)

? N

Vad skönt, ska till värmen på påsklovet, längtar :)

Härligt! :D älskar böckerna!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR