Chokladcupcakes med nötcreme-frosting

En av sakerna jag saknade allra mest när vi var borta i två månader var att få baka. Jag har ju en stor passion för bakning och igår bakade jag helt fantastiskt goda Choklad-cupcakes med nötcreme-frosting toppade med färska jordgubbar, mini-marshmallows, valnötter och mörk choklad. Vill ni ha receptet får ni jättegärna besöka min bakblogg: Mikaelas tårtor och bakverk.
 
 
 
 
 

Åh herregud va gott det ser ut! Kram, fin blogg :)

Så mumsigt! :D

Sv: ja visst är det! Kramis :)

Åhh vad gott det ser ut att vara!! :)

? Flisan

Ser super gott ut :D

wow så gott :D

? linah

va gott:D!!
ha en grym helg

? N

Shit vad gott!!!

Så gott det såg ut :)

Åh, jag håller tummarna :D

Du är ju för fantastisk!!! :*

Gud vad gott! :D

? sara

Såå himla gott! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR